Spring naar bijdragen

axle swap YJ?


Laurent
 Share

Recommended Posts

Rick,

Ik ben het met jou eens dat patrol assen beter zijn maar de regelgeving is echt zo streng daar. Bij de oudere jeeps zijn die gegevens niet zo goed bewaard gebleven maar van een wrangler staat alles genoteerd en die regels zijn daar echt zo streng. Zelfs de breedte van je jeep kan al een probleem opleveren daar als die genoteerd staat. Nederland is echt een stuk soepeler met de APK regelgeving in verhouding tot onze buren. Ik heb zelfs al eens gelezen dat er mensen waren die zelfs voor de keuring daar hun jeep moesten verlagen om hem door de keuring te krijgen.

En waarom de tussenbak veranderen die hij nu al heeft? Dat gaat prma met de 4 liter motor. Ik bljf erbij een Ford 8.8 achter en eventueel een dana 44 voor. Is de beste oplossing zonder problemen bij de keuring.

ben het niet vaak eens met die michel maar nu een keertje wel :D

zou ook voor een 8.8 achter gaan eventueel met schijven as is net zo breed als de orgineel die je nu hebt

vooras dana30 as hy pion met sterke steekassen

dana 44 kan ook maar heb zelf nog nooit echte problemen gehad met de dana30 vooras maar goed met geweld krijg je alles stuk

weet er alles van :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, onze regelgeving is wel streng maar er zijn hier heus wel omwegentjes hoor. zo geraak ik al verschillende jaren door de keuring met een 4inch lift.

Maar ik ga nu toch eerst eens onderzoeken wat het prijsverschil zal zijn tussen gelockte 8.8 + sterkere D30 en patrolassen.

Er moeten gewoon toch velgen bestaan die genoeg offset bieden, nieuwe velgen heb ik toch nodig dus.. eerst maar is rekenen :P

bedankt alvast voor de vele tips en raad.

Wordt vervolgd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...