Spring naar bijdragen

nieuw project


dijk
 Share

Recommended Posts

Na een 4.0 low uit 1990 en een 4.0 HO uit 1991 sinds kort in het bezit van een 2.8 V6 uit 1986. Import uit duitsland. Een drie deurs met weinig roest en redelijk wat werk. Voor de liefhebbers er staat ook nog een '86 4cil 2.5 te koop.

Zijn er meer mensen die deze motor in hun cherokee hebben en zo ja heeft iemand meer technische info als een werkplaathandboek oid. Haynes heb ik maar daarin komt de 4.0 uitgebreider aan bod. Ik zoek echt een detail boek over deze motor.

groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik had ook begrepen dat het een GM blok is. Ik heb veel info over cherokee's digitaal, werkplaatshanboeken e.d. maar nog niets van deze motor (behalve dus haynes).

Wel op marktplaats een advertentie van iemand die zegt een CD rom te kunnen leveren met heel veel info, hij noemt het info zoals de monteur die gebruikt van Chilton. Weet alleen niet of deze adverteerder zo betrouwbaar is. Iemand ervaringen met kopen van handleidingen op marktplaats?

Inderdaad een 86er, je wilt niet weten hoe lang ik daar naar gezocht heb deze auto als hobby en belasting betalen voor een hobby vond ik echt niet leuk:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...