Spring naar bijdragen

A.J's YJ, stroker, SOA, 8.8, dana 44 front.


A.J
 Share

Recommended Posts

ziet er alemaal mooi uit wat je aan het maken bent maar aan topstangen moet je niet beginnen die slijten heel snel

heb mijn wrangler op airshocks staan en heb er polyurethane bussen voor gebruikt en dat werkt vele malen beter dan de top stangen

heb er toen twee dagen in het zand gereden en toen zat er al zoveel speling op dat hij niet eens meer door de keuring kwam :lol:

mijn advies polyurethaan bussen

Ik ben zelf ook niet 100% overtuigd van de topstangen, maar voor nu is het voor mij de snelste en goedkoopste oplossing om op korte termijn de 4 link te kunnen maken. de topstangen kosten mij 120 euro voor 8 stuks tegen + 500 dollar (ex invoer en verzendkosten) voor de Johnny joints. Wel wil ik mijn brackets geschikt maken om later over te kunnen stappen naar johnny joints. En zoals puppy zegt kun je met behulp van smeernippels de levensduur van de topstangen verlengen.

@jeeppower; Welke airshocks heb je en hoe bevallen ze bij het rijden op de weg en offroad? Ik ben zelf ook van plan om er airshocks onder te zetten. De spec's van de ori struts zien er goed uit maar kosten ook twee ribben. fox en sway a way zijn goedkoper maar de ervaringen die ik lees op pirate4x4 zijn nogal verschillend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik rij zelf met radflo airshock dat zijn dezelfde als de fox worden in de zelfde fabriek gemaakt maar fox is voor de amerikaanse handel en de radflo voor de europese op de weg is er mee te rijden als je stablisatie stangen plaatst voor het overhangen in het terrein rijd het perfect

veel beter dan met bladveren en schroef veren je kunt er veel schuiner mee rijden in het begin is het wel heel erg wennen je kunt veel meer

door de directe demping van de airshocks

bij schokdempers duur het even voor die demp

en de wiel uitslag is te gek de mijne had met de dana 44 assen 1,20 :whistle:wieluitslag

maar ben er nu patrol assen onder aan het zetten en die zijn nog wat breder dus ik denk dat de wieluitslag nog iets groter word

je achteras die is perfect voor een 4 link te maken kunt mooi overal op lassen

voor foto,s kun je ook een kijken op www.garageverhees.tk

daar staan wat foto,s op

als je nog vragen heb of je wilt eens een keer komen kijken mag altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...