Spring naar bijdragen

krukaskering


sverige
 Share

Recommended Posts

hej vraagje zat het een en ander te lezen op dit forum over de krukaskering vervangen..en wilde nu in 'haynes verder zoeken maar daar is het me niet helemaal duidelijk op welke pagina dat staat beschreven.

Mijn XJ lekt ook wat olie en wilde controleren of dat soms met de krukaskering temaken heeft.

Indien ik deze wil vervangen moet ik wel weten hoe nl.

thankx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is vrij makkelijk te controleren , spuit hem eerst goed af , ga een stukje rijden (dat hij behoorlijk op temperatuur komt) , en kijk of er olie tussen de aluminium plaat en bak komt.

Dis is de overgang van de motor naar de bak , daar zit een alminium plaat tussen (spiegelplaat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt het dan dat hij dan olie uit de bak lekt, dus dat rood goedje:huh:??????

Dat is namelijk bij mij ook, en als ik dat wil laten maken wat zou dat ong kosten? ruwe gok

Hi Rob,

Als er ATF lekt, dan is dat niet je krukaskering, maar die van de bak, die bij je koppel-omvormer zit. Dat betekend dus bak onder de auto vandaan.:bye1::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<_<Oh

Ik heb namelijk 2 lekkages 1 motorolie, op de plek net voor de bak, en 1 atf lekkage op het punt waar de bak begint, waar tussen de bak en de motor een plaat zit:blush:.

Maar het zijn maar lekkages, let goed op de olie niveau's doormiddel van de 2 peilstokken:yes:

Moet er nog steeds om lachen, mensen die zeggen ow wat leuk heb je je eerste autotje gekocht. wat voor iets is het?

En dan raar kijken als ik zeg: oh een 4 liter Jeep:D:lol:

Van de 3 maanden in bezit al 1 maand in de garage gestaan:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...