Spring naar bijdragen

body lift


kenneth
 Share

Recommended Posts

Heb net een 2"body lift geinstalleerd op mijn wrangler, maar kan nergens het aanhaalkoppel van de bouten terug vinden sad.gif , wie weet het wel????

versnellingspook gaat ook niet helemaal 100% in 2,4 en achteruit midden console zit net de weg, is het mogelijk om de versnellingspook 180 te draaien en kan de rubber innerboot weg gelaten worden zonder problemen.

groetjes Kenneth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanhaalkoppel is niet zo heel erg spannend. De bouten moeten gewoon goed vast zitten en vaak wordt er "locktite" aan de schroefdraad gedaan, zodat ze niet loskomen. Neem wel een soort die wel weer los te draaien is.... wink.gif

De versnellingspook draaien gaat niet! Maar het is mogelijk dat je iets uit het plaatwerk onder de rubber "boot" moet weghalen. Als alleen de middenconsole in de weg zit, zou ik de pook demonteren en in de bankschroef wat voorwaards buigen.... Kijk vantevoren wel even, of je hem dan nog wel in z'n één, drie en vijf kunt zetten, als je teveel buigt kan de pook maarzo tegen het dashboard komen....

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook even onder je jeep kruipen.

achter de beschermplaat van de de bak zitten(als ik het goed heb) 3 bouten.

deze draai je los en je kunt de bak iets naar voren duwen met een koevoet bv.

daarna draai je de bouten weer vast en het probleem is verholpen.

als het goed is staat dat ook in de handleiding van je verhogingsetje.

bij mij was dat wel het geval.

succes Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip biggrin.gif over de versnellingsbak alhoewel ik niet inzie waar die ruimte vandaan moet komen blink.gif (stond trouwens niets over in de handleiding), vandaag eerst even mijn radiator eruit halen en laten repareren, is tijdens de montage vandeweek gesneuveld (aan 1 kant is t frame los) dus dalijk maar even laten hard solderen anders kan ik van de week t terrein niet in sad.gif , versnellingspook demonteer ik ook gelijk en ga ik vanmiddag maar proberen bij te buigen unsure.gif .

groetjes Kenneth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een update van de bodylift perikelen smile.gif ,

Pook van de versnellingsbak heb ik van de week in de bankschroef met behulp van stuk steigerpijp iets andere vorm gegeven, daarna terug geplaatst en de rubber innerboot van versnellingspook en tussenbak pook gelijk weg gelaten, radiateur is weer gemaakt en terug geplaatst rolleyes.gif , mijn nieuwe 32"wrangler mt/r's eronder met nieuwe 8"velgen van crager en zondag gelijk de vuurdoop gegeven met rit van de recreatieve cool.gif en het loopt en rijdt prima smile.gif alleen bij verkeers drempels tikken de banden de spatborden aan wink.gif maar in t terrein gaat t prima tot nu toe rolleyes.gif spatbord verbreders heb ik echter wel nodig want de jeep zag er niet uit na een dagje rijden (de modder zit werkelijk overal paar cm dik ph34r.gif

Binnekort wil ik nog verlengde shackles, verenlift (+/- 2.5") en spatbord verbreders installeren.

Graag zou ik wat reacties zien over ervaringen met de verschillende merken verenlifts want ik heb onder andere over de rancho lift gelezen dat die na verloop inzakken unsure.gif

Groetjes Kenneth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...