Spring naar bijdragen

verschil in maat band?


Recommended Posts

ik heb een Gc met banden maat 225/70/16, nu hebben ze mij 2 banden aangeboden met de maat 245/70/16 die wil ik achter leggen. Nu mijn vraag: kan ik achter en voor die verschillende maten erop leggen of is dit slecht voor mijn dif. of tussen bak of iets dergelijks?

gr,

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, er zijn al meerdere topics over geweest.

Het is niet slim om verschillende maten banden te rijden, dit ivm problemen in de tussenbak.

Je zou de voorste aandrijf as er tussenuit kunnen halen, dan gaat het wel.

Persoonlijk zou ik er twee bij kopen van die maat. Passen ze eigenlijk wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 275/70 banden zijn zo ongeveer gelijk aan 31". Ga nog even goed na of dat zonder meer onder jouw ZJ past. Kameel stelt die vraag niet voor niets denk ik.

Ik heb op een andere school gezeten, maar volgens de methode die mij is bijgebracht zijn die banden ongeveer 4cm groter in diameter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 275/70 banden zijn zo ongeveer gelijk aan 31". Ga nog even goed na of dat zonder meer onder jouw ZJ past. Kameel stelt die vraag niet voor niets denk ik.

Ik heb op een andere school gezeten, maar volgens de methode die mij is bijgebracht zijn die banden ongeveer 4cm groter in diameter.

klopt helemaal wat je opschrijft op een klein dingetje na, ik heb nooit gezegd dat ik er 275/70/16 op wilde maar 245/70/16.

een klein beetje van de bumper aftrimmen moet voldoende zijn volgens mij.

en over die school gesproken rekenen hebben ze je daar goed geleerd maar lezen was wat moeilijker :whistle: (geintje) toch bedankt voor het meedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een Gc met banden maat 225/70/16, nu hebben ze mij 2 banden aangeboden met de maat 245/70/16 die wil ik achter leggen. Nu mijn vraag: kan ik achter en voor die verschillende maten erop leggen of is dit slecht voor mijn dif. of tussen bak of iets dergelijks?

gr,

Richard

Die 275/70 banden zijn zo ongeveer gelijk aan 31". Ga nog even goed na of dat zonder meer onder jouw ZJ past. Kameel stelt die vraag niet voor niets denk ik.

Ik heb op een andere school gezeten, maar volgens de methode die mij is bijgebracht zijn die banden ongeveer 4cm groter in diameter.

Idd heb je op een andere school gezeten. eentje waar je cker niet opgelet hebt bij het leren lezen.:whistle:

:blush:

Maar het verschil tussen de 225 en de 245 is ongeveer 2.8cm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd heb je op een andere school gezeten. eentje waar je cker niet opgelet hebt bij het leren lezen.:whistle:

:D

Maar het verschil tussen de 225 en de 245 is ongeveer 2.8cm.

In de tijd dat je leerde lezen op school ben ik vaak ziek geweest. :blush:

Dat laatste is geen grapje overigens, mijn ouders hebben me in die tijd (volgens mijn moeder althans) in gedachten 3 keer begraven of zo.;)

Neemt niet weg, nu voor de tweede keer: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...