Spring naar bijdragen

trillen boven de 120


Jeepstorm
 Share

Recommended Posts

ik heb hetzelfde probleem gehad. sedert vandaag geen probleem meer, nieuwe schokdempers gemonteerd. de oude dempers zakte zeer snel in als je erop leunt. Ik heb originele Monroe's gekocht vanuit duitsland op ebay.de, €52 voor een set(2 stuks), je kan kiezen voor of achter. Ik heb dus voor en achter gedaan om dat het halve prijs is van wat in Nederland word gerekend (marktplaats €69 per stuk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx voor alle reacties ;). ik ga eerst wel eens balanceren en dan kijk ik even verder. Mogelijk dat het te makern heeft met het opknappen van mijn velgen en ik zie geen balansloodjes (of hoe dat ook mag heten) meer op sommige velgen. Overigesn zijn er inderdaad grotere banden met zwaarder profiel opgezet, maar of hij verhoogd is weet ik niet zeker.

Overigens heb ik al een volgend probleem en dat is dat alles blijft werken en mijn accu leegtrekt terwijl ik de sleutel in mijn handen heb :D. Kortom ergens blijft hij contact maken. Remedie is alles uitzetten, maar ook dat zal ik helaas even snel moeten overleggen met een dure Jeep dealer aangezien ik deze week nog met de Cherokee naar Frankrijk :D wil gaan en geen tijd heb om dat zelf te onderzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb het zelfde probleem.....boven de 120 promile ga ik ook trillen :D:D:D

Maar ehhh, stuurdempers zijn natuurlijk niet de oplossing in jouw geval, het hondenrek (en de rest) zal blijven trillen ;)

Volgens mij moet je even je schokdempers checken en anders inderdaad uit laten lijnen.

Heb je toevallig je velgen er recentelijk af gehaald ? Het kan namelijk ook zijn dat je het één en ander hebt omgewisseld.

bewerkt door ralph
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor stuurdemper zal het niet zijn!!!!!!!!!!

dat dacht ik ook kreeg eerst een beetje onbelans af en toe,wielen laten balanceren daarna draag arm pennen met rubbers en nieuwe bouten,toen de één jaar oude (gas)schokbrekers vervangen voor rancho,toen pas de stuurdemper vervangen rancho en het probleem is weg.

Dit bewijst dat het altijd moeilijk blijft!!!!!!!!!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...