Spring naar bijdragen

Koppeling?


Recommended Posts

Goedenmiddag.

ik heb een Jeep Wrangler van 1992.

gistermiddag wezen touren, ik kwam thuis jeepje aan de kant gezet zonder verder enige problemen.

nou zou ik vanochtend naar m'n werk, heb ik helemaal geen druk meer op het koppelings pedaal. terwijl ik hem gistermiddag dus nog gewoon heb gebruikt en verder geen vreemde dingen heb waar genomen aan het de koppeling.

ik heb er verder nog niet naar gekeken. maar mischien heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijdje geleden mijn kopeling lek gehad.

Toen had ik ook ineenkeer geen koppeling meer tijdens het rijden omdat alle vloeistof op was.

Kijk als eerste even of er nog vloeistof in zit.

Is dit niet zo dan even kijken of je kan vinden waar hij lekt, bij mij was dit tegen het schutbord aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

De olie moet toch ergens blijven, kan niet zomaar oplossen in een gesloten systeem.

Waarschijnlijk is je hydrolische druklager lek en lekt hij nu olie tussen de motor en versnellingsbak vandaan. Heb dit probleem al 2 keer eerder meegemaakt. Begint met een kleine lekkage, maar naderhand is het niet meer aan te vullen zo hard als dat hij dan lekt.

Als je hier lang mee door blijft rijden kost het je nog een koppelingsplaat ook, want die zit dan aardig onder de olie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...