Spring naar bijdragen

midweek Sclayn/Andenne Chateau Cherimont


dezperado
 Share

Recommended Posts

We gaan dinsdag een paar dagen naar Sclayn en vrijdag weer terug.

Sommigen moeten nog in het weekend werken dus dan maar een midweekje

dinsdag heen dan 2 hele dagen spelen en vrijdag naar huis.

Laat het weer nog even aanhouden zo. verwachting beetje wolken en iets kouder 16 graden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal wat brandhout meenemen en wat pretpalen

verder neem ik kaarsen en een vuurvast blikje voor de steekvlammen s,avonds

bier heb ik dus ook mee!!

en ik zal nog even zoeken naar de regelementen over kampvuren en steekvlammen, in iedergeval neem ik alleen deo rollers, en lucifers, geen aanstekers en deo spuitbussen:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bier heb ik dus ook mee!!

en ik zal nog even zoeken naar de regelementen over kampvuren en steekvlammen, in iedergeval neem ik alleen deo rollers, en lucifers, geen aanstekers en deo spuitbussen:whistle:

ik neem wel wat leuks mee voor de avond

alu poeder en ballonnen denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op tijd thuis maar toch nog even een afzakkertje in de kroeg uit eten bij vrienden. kroeg>>kroeg

Fotos komen later en filmpje ook

Het was helemaal geweldig. We konden nu hellingen nemen waar je normaal niet van droomt met die glibberzooi.

4 dagen geen regen Helemaal niks. Kampvuur was af en toe wat hoog ( 6 meter) en af en toe plofte er iets. Het eten was veel te veel maar helemaal á la Watersnip BBQ. Gezellige groep Sclayn zonder water. Nooit gedacht dat dat kon. Het lieren was zeldzaam af en toe een Toyo:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mn filmmaak programma loopt gelijk vast. in movie maker van windows gaat het niet want heb jvc camera en die noemt de empeg 2 files TOD en dat herkent windows niet.

Kom er niet achter waarom. Misschien met laatst geinstalleerde Nero 9 een conflict

wel paar pics

sclayn20090008.jpg

sclayn20090020.jpg

en de rest van de pics

http://www.flickr.com/photos/dezperado/sets/72157622505824480/show/

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier alvast wat fragmenten onbewerkt, zal er straks nog wat op zetten,

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...