Spring naar bijdragen

Achterlichten gaan uit bij remmen


Recommended Posts

Beste forumleden,

Als ik 's avonds de verlichting van mijn Jeep aan heb en op de rem trap dan gaan de achterlichten uit en brand alleen het derde remlicht. Ik vond dit zelfde probleem in dit topic uit 2004 maar er wordt daar geen oplossing omschreven. Omdat ik dit oude topic niet opnieuw wilde activeren maar even een nieuw bericht. ik krijg overigens geen foutmeldingen op het dashboard.

komt dit iemand bekend voor en kan ik dit eenvoudig zelf oplossen? De Jeep dealer hier op het eiland is een ontzettend .... bedrijf dus als het enigzins kan los ik het liever zelf op.

Alvast bedankt vanuit Curacao!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De plus kun je gewoon meten dus weet je ook welke kabel de massa is..

Als je daar nu een kabel rechtstreeks vastmaakt op de body kan je zien of dat werkt.

Meestal is het corosie op de stekker of een los contact van de draad in de stekker.

Kijk dat eerst maar eens na maar ik denk dat je 't dan vlug genoeg gevonden hebt.

Gr.Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het waren idd de boutjes en het plaatijzer in het lamphuis die aan een kant niet goed contact maakte. Heb deze goed geduwd en de lamp voorzichtig teruggedraaid en nu werkt het weer! Het lamphuis is dus niet helemaal goed, er heeft zo te zien al eens een handige harry aan zitten knutselen. Ik heb een tijd geleden de lampjes vervangen en zonder ergens op te letten de lamp teruggedraaid met alle gevolgen van dien :unsure:

In ieder geval bedankt om me even op weg te helpen, problem solved!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...