Spring naar bijdragen

achteras


wrangler94
 Share

Recommended Posts

hallo na diverse duitse (jeeps) nu toch maar een jeep wrangler 4.0ho van1994 gekocht. Daar zit ook het probleem, de achterwielen kunnen als ze vrij staan horizontaal bewegen je hoort ze dan bonken gelijk als je rijd op klinker of onverharde weg, afgezien van dat ik dit zeer iritant vind vraag ik mij af of ik straks niet de hele achteras aan gort heb. wie heeft hier een passent antwoord op?

Of zit er in het noorden van het land een jeep techneut die mij verder helpen kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb dit zelfde probleem ook gehad, ik heb in de eerste plaats achter diff open gehaald speling opgemeten passende simringen erbij gehaald en zelfs de c clip opgelast en weer op dikte geslepen, dit alles heeft een klein jaartje goed gedraait tot sinds kort met olie verversen gelijk maar nieuwe zonnewieltjes erin gezet + c-clip

ik heb hier ook maanden naar lopen zoeken en vragen want het is idd fraai irritant

klik en klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal best maar bij mijn werdt het alleen maar erger zelfs als ik op het asfalt een bocht nam begon het te bonken en uiteindelijk wel me tandwieltjes in me diff stuk als jehier klikt en een beetje naar onder scrolled dan zie je nog een foto, maar ik weet niet of dat natuurlijk door die speling kwam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Menno@Jan 21 2005, 23:29

hoe is het ermee, of laat je het zitten?

<div align="right">

met mij gaat het goed maar van de wrangler vraag het mij nog af. blijkt dat ook de stabilisatorstang achter mist. over de spelling op de achteras zijn veel meningen, daar ik zoiets ook nog nooit los gehad heb blijf ik er een beetje bang van. heb ondertussen meer problemen met de jeep, onder andere luchtfilter etc.

groeten uut grun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blijkt dat ook de stabilisatorstang achter mist.

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt... maar dat zou zomaar kunnen!

Achter zit nl. nooit een stabilisatorstang.. laugh.gif

Wat de speling betreft, er mag best wel wat speling opzitten hoor! Als je een keer op een evenement bent gewoon even een Jeep techneut aanschieten, dan kan die even oordelen of het meer dan gebruikelijk is!

Niet teveel zorgen maken, en lekker rijden met die Jeep!

Wat is er trouwens met het luchtfilter??? Open daar anders even een nieuw topic over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...