Spring naar bijdragen

Gezocht CJ-7


Anitahoefaker
 Share

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Wij zijn op zoek naar een Jeep CJ-7 mag een 6 of (liever:)) een 8 cilinder zijn. Verder graag belastingvrij en eventueel met gas.

Prijs maximaal 12.500,- GEEN inruil moet wel in goede staat zijn....

Groetjes en alvast bedankt,

Anita.

Is dit dan niets http://link.marktplaats.nl/252230123

En hij is niet van mij.:whistle:

Gr Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bedankt voor de tip we hadden hem al wel zien staan en hij ziet er op de foto netjes origineel uit maar we willen eigelijk wel een Jeep met grote wielen en een beetje stoer :yes: uiterlijk.

Volgens mij is de vraagprijs ook een beetje aan de hoge kant voor een 4.2 6 cilinder vandaar dat hij ook zo lang te koop staat denk ik.,

Ik heb wel deze ( http://link.marktplaats.nl/249321339 ) zien staan kent iemand deze of is die van iemand van het forum toevallig?

Nogmaals bedankt en wie nog tips heeft.....graaaaaaaaag.

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anita,

Het is moeilijk vergelijken vanaf de foto's. De staat van een CJ kan behoorlijk verschillend zijn. Over de eventuele aandachtspunten kun je hier op het forum nog wel het e.e.a. terugvinden.

Ik zou er zoveel mogelijk gaan bekijken zodat je je een beter beeld kan vormen van de verschillen in aangeboden auto's dan zullen de verschillen in prijs ook beter verklaarbaar zijn.

Wat wil je ermee gaan doen? is het puur een show en fun gebruik of moet hij echt flink het terrein in?

Succes met je zoektocht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anita,

Ik heb voordat ik mijn huidige cj kocht 2 weken geleden in een korte tijd veel cj's gezien die op marktplaats en speurders te koop staan of stonden. Ik wilde perse een V8 en ik wilde er 1 die al een beetje aangepast was voor het terreinrijden. Ik had net als jou een maximum bedrag in gedachten en vond die gele een mooie cj. Ik heb toen de verkoper benaderd en een bod gedaan van 12500 euro want dat was mijn maximum te besteden bedrag . Daar ging hij absoluut niet voor weg mailde hij mij. Ik ben toen verder gaan kijken naar cj's en kwam er snel achter dat de echt mooie cj's v8 niet voor beneden de 14500 a 15000 euro weg gaan en als ze wel voor een lagere prijs weg konden dan was er toch wel wat op aan te merken. Veel mensen schrijven dat hun cj gerestaureerd is maar in feite is hij vaak gerenoveerd. Bij restaureren strip je heel de wagen en bouw je hem van nul weer op. De cj's die ik ben gaan bekijken waren gewoon gerenoveerd met behulp van van alles en nog wat. Onthou goed dat als je een cj hebt die roest dat je het alleen met schuren en spuiten niet zal redden. De roest zit dan in het metaal en zal vanzelf weer een keer te voorschijn komen binnen een aantal jaren. Wil je dit beter voorkomen dan moet je de jeep restaureren en de body en het chassis stralen , nieuwe delen in lassen en opnieuw behandelen. Door het praten en vragen kwam ik erachter dat de jeeps die ik heb bekeken vaak in mijn ogen niet optimaal waren aangepakt en dat de problemen vanzelf weer binnen een aantal jaren tevoorschijn zouden kunnen komen.

Mijn tip is kijk goed rond en vraag zo veel als mogelijk info over het verleden en onderhoud. Zoek naar een gerestaureerde cj en niet naar een gerenoveerde cj.

Succes

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shark ja echt terrein rijden (de oprit nl) haha nee het is voor fun en show vandaar dat ik liever naar een auto ga kijken die naar mijn zin is en niet zelf moet gaan shoppen voor een lier en grote banden e.d.

Michel: ben je ook bij die gele wezen kijken zo ja dan ben ik benieuwd wat je ervan vondt. Moet alleen even aan de kleur wennen voor een Jeep maar volgens mij als hij zo is als in de omschrijving een toppertje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel: ben je ook bij die gele wezen kijken zo ja dan ben ik benieuwd wat je ervan vondt. Moet alleen even aan de kleur wennen voor een Jeep maar volgens mij als hij zo is als in de omschrijving een toppertje...

Bij die gele ben ik niet wezen kijken omdat hij duidelijk aangaf wat zijn prijs was en zoveel wilde ik niet uitgeven aan die gele cj op gas.

Tevens kwam ineens de cj in beeld die ik nu heb gekocht zonder gas en terrein klaar. Dus had ik snel de deal rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet van wie die gele is. en staat al een tijdje te koop de vraagprijs was eerst 20.000,-. maar je moet er gewoon naartoe rijden en gewoon 12.500,- op zijn fl!kker bieden. en voor rond de 12.500,- staan er genoeg tekoop en ook belastingvrij maar je moet dan wel de adresjes weten . kijk maar eens op www.ebay.de . of informeer maar eens bij 6wheeler die heeft ook weleens wat cj's tekoop staan. en die kan ook nog alles over die gele vertellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bedankt voor de tip we hadden hem al wel zien staan en hij ziet er op de foto netjes origineel uit maar we willen eigelijk wel een Jeep met grote wielen en een beetje stoer :yes: uiterlijk.

Volgens mij is de vraagprijs ook een beetje aan de hoge kant voor een 4.2 6 cilinder vandaar dat hij ook zo lang te koop staat denk ik.,

Ik heb wel deze ( http://link.marktplaats.nl/249321339 ) zien staan kent iemand deze of is die van iemand van het forum toevallig?

Nogmaals bedankt en wie nog tips heeft.....graaaaaaaaag.

:yes:

Ik zou liever een Jeep willen die ik zelf nog kan aanpassen dan een afgeragd ding die heel veel terrein gezien heeft.

Of een goedkoop ding kopen en dan zelf helmaal slopen en opnieuw opbouwen daar ben ik nu ook mee bezig.

Maar goed dat is mijn mening.

Gr Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag anita

zoals ik het lees zoek je een zgn boulevard jeep wat niet erg is dit zijn de meeste

heb nog wel te koop een cj7 met v8 en automaat welke frame off gerestaureerd is

een orginele v8 en automaat volgens het chassisnr dus geen omgebouwde

met familie rollbar en halve deuren verhoogd dikke wielen etc etc

een echte eye catcher

geef anders maar een pm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...