Spring naar bijdragen

Ballenstedt, of. of??


Smartlap
 Share

Recommended Posts

Tsja beiden lijken leuk. Van Ballenstedt kan ik uit ervaring al zeggen dat ik dat geweldig vond.

M'n eerste reactie bij het lezen over dat Ardennen verhaal was: Pfff 100 km toeren om op een terrein te komen. Vinnik wel erg ver. Goed 't is daar natuurlijk iets anders rijden dan in Nederland.

Maar goed mijn mening telt niet want ik rij ze toch geen van beide dit seizoen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crusardenne is bangelijk, dit is eer zeer mooie rondrit met tal van mooie landschappen en ook technische punten. Ik raad wel aan om altijd het moeilijke parcour te kiezen de andere zijn bij droog weer soft, maar toch nog altijd plezant doordat je door fantastische landschappen rijdt. Heb er reeds meerdere malen aan deelgenomen en is telkens de moeite.!! één van de mooiste evenementen in België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Arnhem (NL)

Naar Ballenstedt (D, 06493)

Afstand 468,3 km.

Reisduur 05:44

Ballenstedt inschrijfgeld????
Van Arnhem (NL)

Naar Neufchâteau (B, 6840)

Afstand 327,1 km.

Reisduur 03:47

Crusardenne(Neufcahteau) inschrijfgeld €90 voor het hele weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inschrijfgeld voor Ballenstedt vorig jaar:

35 p/p en 6 per tent per nacht. Kwam dus op ongeveer 95 euro uit voor het weekend voor twee personen. Wel 5 dagen...

Zoals ik al zei, Ballenstedt is gewoon enorm leuk. Misschien juist vanwege de afstand en het vakantiegevoel door de duur van 5 dagen.

Maar ik ben ook èrg benieuwd naar Crus... Banaan had volgens mij dè oplossing. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jan 10 2005, 18:17

Inschrijfgeld voor Ballenstedt vorig jaar:

35 p/p en 6 per tent per nacht. Kwam dus op ongeveer 95 euro uit voor het weekend voor twee personen. Wel 5 dagen...

Zoals ik al zei, Ballenstedt is gewoon enorm leuk. Misschien juist vanwege de afstand en het vakantiegevoel door de duur van 5 dagen.

Maar ik ben ook èrg benieuwd naar Crus... Banaan had volgens mij dè oplossing. wink.gif <div align="right">

Idd wel lekker die 5 dagen.

En in België kan je elk weekend rijden (30 april wink.gif )

Al weet ik niet of Neufchateau (Crusardenne) elk weekend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crusardenne is slechts 1 weekend per jaar en het zijn dan prive domeinen die dan opengaan en waar je anders nooit kan komen. Het is een aaneensluiting van bos, vlakten, rotsen, kleine terreinen,.... en alles gebeurt via een roadbook. Echt de moeite. zie ook www.crusardenne.be voor meer info!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Jan 10 2005, 20:28

Crusardenne is slechts 1 weekend per jaar en het zijn dan prive domeinen die dan opengaan en waar je anders nooit kan komen.  Het is een aaneensluiting van bos, vlakten, rotsen, kleine terreinen,.... en alles gebeurt via een roadbook.  Echt de moeite. zie ook www.crusardenne.be voor meer info!

<div align="right">

persoonlijk lijkt mij dit wel wat.. yes.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BULL@Jan 11 2005, 22:49

Ja zoals jullie zullen begrijpen blijven wij in de buurt van Bemmel.

Misschien volgend jaar.

BULL

<div align="right">

Nee, dat begrijp ik echt niet. wink.gif

(we sturen wel een sms of zo)

Maar voorlopig ga ik met Utah mee: we zien wel. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donders............ kiezen dus!!! Ballenstedt is echt wel mooi, enne Crusardenne is ook prachtig. Kiezen dus...... Mijn voorkeur gaat uit naar Ballenstedt. Gezamenlijk oprijden..... het vakantie-gevoel..... mooie terreinen.... leuke route..... gezellig kampvuur met nachtmuziek..... ECHT GAAF. Als we een gezellige groep bij elkaar krijgen ga ik naar Ballenstedt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...