Spring naar bijdragen

Chauffeur Breslau 2009


Maarten de Boer
 Share

Recommended Posts

Beste 4x4 Vrienden,

Na maanden van voorbereiding zijn we eindelijk klaar voor de 3e deelname aan de zwaarste off-road rally van Europa.

Ware het niet dat onze chauffeur van de assistentie truck kortelings heeft afgehaakt. We zijn dan ook op zoek naar een waardige vervanger met rijbewijs CE en een digitale "tacho-pas". We bieden 10 dagen volledige deelname, voedsel en drank en vooral een onvergetelijke ervaring in competitief team.

Meer info: www.breslau.be

contact: Maartendb@msn.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgehaakt ? :P

Ik heb en geen tijd en geen rijbewijs E achter mijn C maar anders was ik graag meegegaan.

Voor degene die wel kan; ECHT EEN ABSOLUTE AANRADER !!

Maarten, post je oproep evt. ook eens op www.belgium4x4forum.be daar zitten veel 4x4ers met een groot rijbewijs.

Succes alvast daar !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste 4x4 Vrienden,

Na maanden van voorbereiding zijn we eindelijk klaar voor de 3e deelname aan de zwaarste off-road rally van Europa.

Ware het niet dat onze chauffeur van de assistentie truck kortelings heeft afgehaakt. We zijn dan ook op zoek naar een waardige vervanger met rijbewijs CE en een digitale "tacho-pas". We bieden 10 dagen volledige deelname, voedsel en drank en vooral een onvergetelijke ervaring in competitief team.

Meer info: www.breslau.be

contact: Maartendb@msn.com

Is het voor de geinteresseerden precies 10 dagen dat ze weg zijn of ben je meer dagen van huis?

Waarom heb je een digitale tacho pas nodig en hoe lossen jullie de problemen na die 10 dagen op? Als je 10 dagen gaat rijden dan registreert de pas dat als rijden en dan hoor jij je aan de daarvoor geldende rij en rusttijdenwet te houden. Het kan zijn dat er voor deze rally uitzonderingen zijn maar zodra een chauffeur na deze trip van 10 dagen weer zijn gewone werk gaat uitvoeren krijgt hij absoluut problemen als hij zijn digitale pas gaat gebruiken in zijn normale werkzaamheden. Het is namelijk zo dat als ze de pas zeg maar 1 maand na de rally gaan uitlezen en constateren dat je 1 maand terug de rij en rusttijdenwet heb overschreden zij alsnog een bekeuring gaan uitschrijven voor hetgeen wat er toen gebeurd is.

Hoe gaan jullie dat oplossen als een chauffeur via dit forum zich aanmeldt. Veel mensen net als ik zullen het geweldig vinden om dit te doen maar hoe pak je de eventuele problemen na de rally aan. Een tachoschijf gooi je weg maar je digi pas is een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darkwolf er zijn ook mensen die dat dus niet kunnen oplossen of daar bij stil staan maar jij weet natuurlijk alles van een geregistreerde chauffeurspas af als ik zo je zinnetje lees van dat ze dat zelf kunnen oplossen. Jij hebt tenslotte je C rijbewijs

Het ging mij er gewoon om dat mogelijke chauffeurs er goed bij nadenken. Want velen zien de nadelen er niet van in in het hebben van een geregistreerde chauffeurspas.

Daar ging het mij om ter waarschuwing.

Maar nu weer OT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Michel,

Er zijn maar vier verplaatsingen van enkele uren tijdens de gehele rally, ik denk dus niet dat dit een probleem is.

De heen en terug reis kunnen we makkelijk doen omdat we vier CE chauffeurs hebben in ons team.

Ok duidelijk maar dat stond niet in je eerste verhaal verteld vandaar mijn vraag. Een relatie van mij doet aan rally's mee met zijn trucks vandaar dat ik het vroeg. Hij rijdt namelijk wel hele dagen.

Maar ik heb begrepen dat je inmiddels een hele goede chauffeur heb gevonden.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...