Spring naar bijdragen

Spontaan uitvallen #2


Recommended Posts

Mijn ouders hebben lang geleden ook eens zo'n soort storing gehad, was wel bij een andere auto; bij een echt scherpe bocht viel de motor uit. Na heel lang zoeken bleken er in een leiding luchtbellen te zitten en die bleken bij het maken van een scherpe bocht op een andere en dus verkeerde plaats terecht te komen terwijl bij normaal rijden er niets aan de hand was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Brutus,

Had echt precies het zelfde probleem,van alles geprobeerd en uitgelezen niks te vinden. Je drufde er niet meer mee weg want viel zo maar uit op de gekste momenten. Dan ook niet meer aan de praat te krijgen. Liet je hem ff een poosje staan, instappen starten en lopen. Toen maar de benzinepomp vervangen, die in de tank. En probleem opgelost.

was wel een ZJ 4.0 overigens maar probleem komt me erg bekendt voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Paparazzi, de pomp is onderweg en ga die dus zo snl mogelijk vervangenn ik hoop dat dan de vlag weer uit kan en van het probleem af ben.

Ben reuze benieuwd, alvst bedankt en ik laat het je weten als ik en gat in de lucht spring.

Gr Brutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

hee brutus is het nog gelukt met je brandstofpomp en was het nog een eenvoudige klus ik heb tankdop brandstofpomprelay+zekering en autoshutdownrelay vervangen morgen doe ik de cps sensor vervangen als dat allemaal niet werkt zal ik toch de pomp moeten vervangen dat is het laatste wat het kan wezen lijkt mij bij muller in dord nagevraagt €251 ex valt me nog mee maar hoop dat het nou over is gr DOK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee brutus is het nog gelukt met je brandstofpomp en was het nog een eenvoudige klus ik heb tankdop brandstofpomprelay+zekering en autoshutdownrelay vervangen morgen doe ik de cps sensor vervangen als dat allemaal niet werkt zal ik toch de pomp moeten vervangen dat is het laatste wat het kan wezen lijkt mij bij muller in dord nagevraagt €251 ex valt me nog mee maar hoop dat het nou over is gr DOK

Hallo Jeepers,

Heb afgelopen donderdagnacht de pomp ingebouwd via het reservewielgedeelte en heb nog geen tijd gehad om echt een lang stuk te rijden dat meer als 30 km achtereen.

Moet dus echt wl even de snelweg op voor hoop ik een opgelost probleem.

Zo snel als ik iets weet , laat ik het jullie weten en anders kan ik weeeeeeeeeeeeeeeeeer gaan zoeken.

Gr Brutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha brutus ben benieuwd ik heb ook nog geen lang stuk met die nieuwe cps gereden hoop ookdat het over is die brandstofpomp vervangen via het reservewielgedeelte gaat dat makkelijk??? inde haynes staat tank laten zakken maar als het makkelijker kan hoor ik het graag en waar heb jij die pomp vandaan de jeepdealer zal niet het goedkoopste adres zijn mvgr dok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo dok, ik ben helaas vergeten om een paar foto‘s te maken via het reservewiel.

Het is even een beetje creatief te werk gaan en dan gaat het lukken, alleen om de brandstofnippels eraf te krijgen was even zoeken, want je moet de klemmetjs uit elkaar halen ipv in elkaar te drukken, maar mocht je zover komen dan zie je dat vanzelf.

Pomp was hier 352 euro ex Btw en in Amerika , was ik 129 dollar kwijt ex verzenden en bij de deur vroeg de postbode nog even 37 euro.

Nieuwe regels van onze regering, maar ja dan nog scheelt het enorm he.

In de manual staat ook laten zakken van tank,maar dat mij te veell werk, dus ton maar een gaatje er bij gmaakt.

Eind van de wek heb ik een lange rit , dus ik ben reuze benieuwd.

Jullie horen van mij.

Gr Brutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers, ik had beloofd om ff terug te komen of de oorzaak van het uitvallen nu is opgelost.

Ik kan julie vertellen van ...HOERA,HOERA,HOERA.

Dus ik kan weer met een heel blij gezicht nu genieten.

Hoop dat ik ieder misschien hiermee heb geholpen.

GR Brutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...