Spring naar bijdragen

1983 Cj7 4.2


Recommended Posts

Hallo

Het zal zeker ergens op het forum te vinden zijn, maar ik kan het niet vinden :no:.

Waar let ik op bij de aanschaf van een '83 er CJ7, 4.2 6 cilinder. Zijn er specifiek zwakke punten ? Ik kan een gave (zegt de verkoper, ik krijg nog foto's) kopen voor 5800. Gekeurd (België). Lijkt mij geen gekke prijs, of heb ik het mis ?

Alvast bedankt, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Het zal zeker ergens op het forum te vinden zijn, maar ik kan het niet vinden :lol:.

Waar let ik op bij de aanschaf van een '83 er CJ7, 4.2 6 cilinder. Zijn er specifiek zwakke punten ? Ik kan een gave (zegt de verkoper, ik krijg nog foto's) kopen voor 5800. Gekeurd (België). Lijkt mij geen gekke prijs, of heb ik het mis ?

Alvast bedankt, Hans

Hans waar een CJ7 bijzonder goed wil rotten is bij de "aansluitingen" van de rolbar. Ook bij de wielkasten goed kijken. De 11 punten waar de body mee vastzit aan het chassis (3 aan de zijkant, boven het achterwiel, 1 voorkant onder de radiator en 2 achter op de bumper.) Verder goed kijken naar de bladveren en de ophanging hiervan. Motor, aandrijflijn checken en kijken of ie in de lage en hoge gearing wil. Speling op de wlellagers controleren..

En verder heel mooie prijs voor een CJ-7 succes!!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

best dat je deze niet gekocht hebt.

Staat al van 2003 te koop bij dezelfde eigenaar.

Wij zijn er een jaar of 4 geleden voor een maat es naar gaan kijken.... viel vies tegen.

Er ligt een behoorlijke laag plamuur op (kijk maar is naar het niveau verschil aan de zijkant waar jeep staat)

en de boite zingt nog slechter dan jan smit... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...