Spring naar bijdragen

Jeepvervoer gezocht voor wens "doe een wens stichting nederland"...


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Net even contact gehad met de dame van de stichting.

Zij gaat degene die ze kan gebruiken in het wensgebeuren bellen/mailen ,en overleggen wat mogelijk is voor die persoon. Zowieso zal Utixo een rol spelen in het vervoer vanuit Zeeland naar de dierentuin heb ik begrepen, mogelijkerwijs zullen ook Poison Ivy, 6Wheeler of Red Wrangler nog een rol gaan spelen in het plaatje m.b.t terugreis in de middag of foto`s .

Ik heb bij alle betrokkenen aangegeven zelf contact op te nemen bij de stichting en ook die zal zelf aan de hand van de mailtjes contact op nemen met de rijders. Hoop dat een en ander geregeld is. Tot nader bericht alvast bedankt voor de aanbiedingen ;)

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben toch maar gebleven, er was geen fotovrijwilliger, dus ik kon mee. Altijd leuk natuurlijk!

Een ontzettend leuk dagje gehad, en wat is de Jeep van Karin tof. Mijn auto was echt heel degelijk vergeleken daarbij.

rij eens een keertje met een club mee, dan kom je er vanzelf achter waarom er Jeep op jouw terreinbeul staat...

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook nog steeds mijn bedoeling om er eens het terrein mee in te gaan. Alleen heb ik er totaal geen verstand van. Dus moet er iemand mee die me het een en ander uitlegt. Ik heb geen zin om mijn auto naar de klere te rijden omdat ik verkeerd reageer.

Vrijwilligers anywhere? :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook nog steeds mijn bedoeling om er eens het terrein mee in te gaan. Alleen heb ik er totaal geen verstand van. Dus moet er iemand mee die me het een en ander uitlegt. Ik heb geen zin om mijn auto naar de klere te rijden omdat ik verkeerd reageer.

Vrijwilligers anywhere? :whistle:

Keuze genoeg... gewoon een keer naar een 'Academy' van JCN komen, dan kun je kiezen.

In jouw geval rij je in een groep met allemaal redelijk onervaren rijders. Gezellig en je leert erg veel van elkaar.

Al moet je even geduld hebben omdat er in de zomermaanden traditioneel weinig gehouden worden. (veel weekenden etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vandaag een mailtje met foto`s ontvangen van de stichting die een ieder die betrokken was bij het gebeuren van harte wil bedanken. Wat mij betreft vooral en met name de rijd(st)ers :yes::P:(!!!

Hier een copie...

Beste Benthe, Joke, Karin, Ad, Christian, Klaas-Jan en Raymon,

Het is alweer een tijdje geleden, maar Joost en Koen en hun ouders zijn de geweldige wensdag van 26 mei nog niet vergeten! Ze praten er nog bijna dagelijks over en de Tijger(knuffel)s die de jongens hebben uitgezocht worden overal mee naar toe gesleept.

Joost heeft thuis druk verteld over de giraffes en de olifanten. Hoewel daar bij de olifanten zelf niet zoveel van te merken was, had hij thuis het hoogste woord over de grote slurven en Kaya die haar ‘nagels’ op at na de training! Het bezoekje aan de giraffes dat daarna volgde heeft veel indruk gemaakt, want wat zijn ze lief en groot!

dsc01696blx.jpg

Maar ook herkenbaar want, ‘hun tong is net als die van de koeien van Oom Dig!’ aldus Koen. Verdere hoogtepunten van de dag waren, frietjes eten bij de apen en tijgers, het Dip & Dap huis natuurlijk en rijden in de Jeeps!

De foto’s geven jullie een indruk van hoe de dag verlopen is!

wensdagjoostv3441.jpg

Het hele gezin heeft genoten van alle aandacht en een zorgeloze dag beleefd mede dankzij jullie inzet en hulp om deze dag mogelijk te maken.

Ik moest jullie dan ook allemaal nog een keer bedanken van het gezin V.!

Ook namens de Doe Een Wens Stichting nogmaals heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Annemarie Straatman

Wensafdeling

Doe Een Wens Stichting Nederland

wensdagjoostv344.jpg

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...