Spring naar bijdragen

Jeepvervoer gezocht voor wens "doe een wens stichting nederland"...


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Ik heb vandaag een telefoontje ontvangen van de DOE EEN WENS STICHTING nederland m.b.t. de vervulling van een wens in de week van 25-30 Mei. Deze stichting vervult wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte ( zoals waarschijnlijk wel bekend, anders kun je even Googlen op Doe een wens stichting ).

Ik heb mij hier ooit bij opgegeven als vrijwilliger voor wensen waarbij het Jeepgebeuren in brede zin een rol zou kunnen spelen ( nee , ik heb geen lintjes behoefte , maar deze stichting draag ik een warm hart toe....).

Nu is er een wens die vervuld kan worden ,.....echter ik heb reeds geen Jeep meer.....

De vraag die mij gesteld is ( vervoer vanuit Zeeland naar Tilburg met een Vette Jeep als surprise voor Joost , zie beschrijving hieronder in het mailtje ) wil ik graag voorleggen aan de Jeepers hier op het forum .

De beschrijving van de wens en de rol van de Jeep(s) staat tevens in het mailtje.

Ik hoop dat iemand of meerderen de kans ziet/zien om deze rit op zich te nemen en zich aangesproken voelt door het goede doel dat hiermee bereikt wordt en waardoor de dag nog meer perfect zal zijn , buiten het gevoel voor jezelf dat onbetaalbaar is als je deze kinderen weer eens ziet lachen en genieten....:P

Ik begrijp dat het kort dag is maar niet geschoten ......;)

Alles is vanzelfsprekend vrijwilligerswerk...

Mochte er tips zijn of er ergens een mega brute Jeep stilstaan ( lenen :huh: ) en geschikt zijn voor dit gebeuren laat het me dan s.v.p. weten. Dan ga ik er alles aan doen om alsnog te kunnen helpen.

Sparren over de invulling van dit gebeuren: heel graag.

Misschien kan er in etappes gereden worden met "normaal vervoer" en in de regio Tilburg weer een Jeep ( of meerdere ) laat maar horen wat er allemaal mogelijk is..... Ik zal dat dan overleggen met de organisator van deze wens.

Thanks..., Ad :lol:

Hieronder het mailtje :

Hoi Ad,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek volgt hier wat meer informatie over Joost en zijn wens.

Wens van Joost

Joost is een ondernemend jongetje van 4 jaar die goed weet wat hij wil. Wilde, en dan vooral gevaarlijke, dieren vind hij het einde en die zou hij graag aaien en voeren. Samen met zijn grote broer Koen en zijn ouders Danny en Marja willen we Joost een safari dag laten meemaken. Ophalen met een Jeep, natuurlijk met de gepaste kleding voor een safari in Afrika, en dan naar de Beekse Bergen voor een safari waarbij veel dieren geholpen moeten worden door Joost en zijn broer, aaien en/of voeren zijn daarbij cruciaal. Na een drukke safari in de Beekse Bergen worden we weer opgehaald door de Jeep en gaan we even uitrusten en eten met z’n allen. En dan weer naar huis met de Jeep.

Plaatsen

Joost woont in Poortvliet (Zeeland)

Beekse Bergen ligt in Hilvarenbeek (bij Tilburg)

Restaurant nog niet bekend, maar wel in de buurt van de Beekse Bergen/Tilburg

Tijd & Datum

Het programma begint al vroeg, want voordat alle dieren naar buiten gaan is er veel meer te organiseren voor Joost in de Beekse Bergen. Om vanuit Poortvliet naar de Beekse Bergen te rijden duurt een uur en het gezin zou tegen 08:45 in het park moeten zijn. Vertrek zal dus tussen 07.15 en 07.30 uur zijn schat ik (afhankelijk van de files – daar ben ik niet zo in thuis eerlijk gezegd dus dat laat ik aan de experts op dat gebied over!) Bezoek aan de Beekse Bergen zal ongeveer tot 12.00 uur duren schat ik maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

De data zijn nog niet geheel bekend, wel de week: 25 mei – 30 mei. Morgen hak ik daarover een knoop door met de familie en dan kom ik daarop terug!

Groepssamenstelling

Het gezin: Joost zijn broertje en hun ouders – 4 personen

Vrijwilligers Doe Een Wens Stichting: Annemarie en Angela (evt. foto vrijwilliger – nog niet zeker) – 2 of 3 personen

Vrijwilligers uit het land: Persoon/personen van de Jeep – 1 of 2 personen

In totaal komt dat neer op 7 of 9 personen, inclusief de chauffeur(s).

Niet voor al deze personen hoeft vervoer geregeld te worden, voor de ervaring van het gezin is het natuurlijk het leukst als ze alle vier in een echte survival Jeep vervoerd kunnen worden (1 of 2 jeeps, hangt er een beetje vanaf hoe het gezin van 4 personen in de jeeps past) De begeleiders kunnen ook wel met eigen vervoer gaan.

Het lijkt mij het leukste om Joost ’s ochtends op te halen met de Jeep vanwege het verrassingseffect, maar mocht dit nu moeilijk zijn vanwege de tijd dan kunnen we na het bezoek aan de Beekse Bergen het vervoer naar het restaurant of naar huis verzorgen. Tenzij er natuurlijk meerdere aanmeldingen zijn en hij zowel op de heenweg als op de terugweg met een Jeep vervoerd kan worden, maar dat is natuurlijk wishful thinking!

Ik ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn en als je nog andere informatie nodig hebt of vragen dan hoor ik het natuurlijk graag. Ik ben morgen niet op kantoor, maar wel mobiel bereikbaar!

Alvast heel erg bedankt de hulp en het enthousiasme!

Groetjes,

Annemarie Straatman

Wensafdeling

Doe Een Wens Stichting Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben waarschijnlijk niet het ideale beeld, heb een bordeauxrode ZJ. Neem aan dat er meer in de buurt van een Wrangler gedacht word?

Mocht ook een ZJ in orde zijn, kan ik kijken of ik wat kan regelen, heb mijn agenda momenteel niet bij de hand.

Ik kan ook verder niets beloven tot er zekerheid is over de datum, ik vind het idee wel erg mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben waarschijnlijk niet het ideale beeld, heb een bordeauxrode ZJ. Neem aan dat er meer in de buurt van een Wrangler gedacht word?

Mocht ook een ZJ in orde zijn, kan ik kijken of ik wat kan regelen, heb mijn agenda momenteel niet bij de hand.

Ik kan ook verder niets beloven tot er zekerheid is over de datum, ik vind het idee wel erg mooi!

De datum is definitief de dinsdag de 26e geworden. Een "heftig " voertuig heeft natuurlijk de voorkeur maar ik heb je mail incl. telefoonnummer doorgestuurd inclusief je interesse in vervolgwensen. Alvast bedankt voor de reactie , er was helaas nog geen andere reactie vanuit het forum. Ik heb geadviseerd om ook bij div 4x4 dealers te informeren naar het "lenen" voor 1 dag van een wat heftig apparaat.....wie weet komt daar nog wat uit. Er kunnen twee auto`s gebruikt worden ( 1 voor de familie die wat spectaculair mag zijn ) en 1 voor de volgpersonen ( liefst ook een wat comfortabeler Jeep...). Ik wacht met je af op de reactie van de Doe een wensstichting...:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij dat ze geen Jeep-jeep zoeken, maar een Laro-jeep :wacko:

dat is voor de "normale" medemens toch meer een safari-auto, dan een wrangler...

Ook die optie wordt open gehouden......, thanks ;).

** je bedoeld toch stiekum niet dat ie beter is in het terrein he.....:P:ph34r::D**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mijn auto niet de meest ideale optie is, kan ik prima inkomen. Een Laro is natuurlijk veel meer Jeep, maar ik wilde het toch even gemeld hebben.

Ik zag net voor mijn werk een legerjeep, inlusief legeraanhanger staan. Was in staat om een briefje onder de voorruit te doen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanmiddag gebeld, wrangler, bedankt voor het doorgeven van mijn nummer. Helaas hebben ze geen JeepJeep kunnen vinden, dus aanstaande dinsdag zal mijn Bordeauxrode Grand Cherokee z'n best moeten doen om een beetje gezag uit te stralen. Beter iets dan niets, denken we maar.

Iemand enig idee hoe ik hem nog een beetje op kan pimpen? Is misschien wel leuk om groene netten over de stoelen te doen, maar waar haal ik die in vredesnaam zo snel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanmiddag gebeld, wrangler, bedankt voor het doorgeven van mijn nummer. Helaas hebben ze geen JeepJeep kunnen vinden, dus aanstaande dinsdag zal mijn Bordeauxrode Grand Cherokee z'n best moeten doen om een beetje gezag uit te stralen. Beter iets dan niets, denken we maar.

Iemand enig idee hoe ik hem nog een beetje op kan pimpen? Is misschien wel leuk om groene netten over de stoelen te doen, maar waar haal ik die in vredesnaam zo snel?

Geweldig man !!! Ik hoop dat je nog wat extra spullen geregeld krijgt voor dinsdag ( misschien nog een Jeeper die bij het park met een GIGA Jeep een stukje wil doen als verassing of extraatje...??

( baal er onderhand wel een beetje van dat de mijne weg is , gisteren namelijk ook de voorverkenning gedaan op het strand voor de wandeling......pittig zandstukkie i.v.m. opspuitingen....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idee is zeer positief. :D

Jammer dat het op een doordeweekse dag is.

Denk dat er meer animo zou zijn als dit in het weekend georganiseerd zou worden.

Zou dan zelf ook van de partij kunnen/willen zijn.

Hadden ze kunnen roepen dat ze in "een echte gele Jeep" hebben gereden, nu gaan ze dat van een witte zeggen!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idee is zeer positief. :D

Jammer dat het op een doordeweekse dag is.

Denk dat er meer animo zou zijn als dit in het weekend georganiseerd zou worden.

Zou dan zelf ook van de partij kunnen/willen zijn.

Ze hebben te maken met de organisatie van het dierenpark en alle dingen er omheen. Dit gaat het beste doordeweeks i.v.m. eten , dierenvoeren en bezoeken van dingen buiten de reguliere bezoekers(tijden) om.... Maar het zou het zeker wel gemakkelijker maken , alsmede iets eerder het verzoek versturen om iets te regelen misschien :lol:.... Hopelijk gaat het met deze twee Jeeps lukken om er iets onvergetelijks van te maken..:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaan we zeker doen. Het was natuurlijk kort dag, en ik heb het geluk dat ik onregelmatig werk. Ik heb naarst mijn werk ook nog de bedrijfsvoering van een paardenpensionbedrijf, maar dankzij mijn moeder en een lieve stalgenoot kan ik dinsdag verdwijnen zonder dat ze me nodig hebben. Helemaal geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaan we zeker doen. Het was natuurlijk kort dag, en ik heb het geluk dat ik onregelmatig werk. Ik heb naarst mijn werk ook nog de bedrijfsvoering van een paardenpensionbedrijf, maar dankzij mijn moeder en een lieve stalgenoot kan ik dinsdag verdwijnen zonder dat ze me nodig hebben. Helemaal geweldig.

Je hebt wederom een Pb`tje, thanks beiden voor de hulp !!!:D:worshippy:

(P.s. Jeepers ,...Benzine bonnetjes zijn te sponsoren bij de twee rijders ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt wederom een Pb`tje, thanks beiden voor de hulp !!!:D:worshippy:

(P.s. Jeepers ,...Benzine bonnetjes zijn te sponsoren bij de twee rijders ;))

Moet er wel vrij voor nemen, alsmede oppas voor de kids + logeren, dus mag Joost wel een HEEEELE BREDE SMILE op z'n kop krijgen.

Wordt wel even een staaltje girlpower, heren...

En ja, de benzine is nog wel een probleem....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...