Cannonball Geplaatst May 12, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 12, 2009 Ik heb achter de stabalisatorstang nog vast zitten. er zitten wel de stangen tussen van de liftkit maar vind het nog te weinig met uitveren. Nu is mijn vraag is het verstandig om ze weg te halen, iemand ervaring hier mee? of zal ik er nog langere tussen zetten? ik zag bij barneveld, evenement van JCN, Kamikaze wel met disconnects achter maar toen ik zag hoeveel werk het was om ze er weer op te zetten vond ik dat de moeite niet waard. gr Kenneth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst May 12, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 12, 2009 klik Anti-rock ding wat je ook aan de voorkant hebt gehad. Meer flex en op de weg nog best redelijk. Ik zou 'm er niet afhalen als je er nog normaal mee rijdt. Of anders voor vast en achter los.. of veel oefenen.. ..tis net een 2CV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j33per Geplaatst May 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 16, 2009 Ik ben nooit een fan geweest van Curry's AntiRock voor de voorkant. Voor de achterkant is het een goed idee omdat het niet een goed idee is om de stang weg te halen. Wat anders houdt de veren in plaats bij uiterste articulatie van de achter as? Die zouden er zo uit kunnen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst September 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2009 Ik heb achter de stabalisatorstang nog vast zitten. er zitten wel de stangen tussen van de liftkit maar vind het nog te weinig met uitveren. Nu is mijn vraag is het verstandig om ze weg te halen, iemand ervaring hier mee? of zal ik er nog langere tussen zetten? ik zag bij barneveld, evenement van JCN, Kamikaze wel met disconnects achter maar toen ik zag hoeveel werk het was om ze er weer op te zetten vond ik dat de moeite niet waard. gr Kenneth heb achter alles er af gehaald nergens last van. en zeker meer flex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iceman Geplaatst September 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2009 haal hem eraf en rijdt dan nog eens rond ... voelt als een losgeslagen schip op zee Die stabilisatorstang achter beperkt echt niet je nuttige flex, zodra de spiraalveren los eronder hangen doe je toch niks meer en bekijk ook maar eens of je remleidingen niet als beperkende faktor gaan gelden voor nog meer 'droop'. Flex is overrated ... Achter stabilisatorstang met voor een antirock laat ook de vering weer als een geheel werken ipv dat het allemaal maar wat rondbungelt. Been there, done that Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst September 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2009 haal hem eraf en rijdt dan nog eens rond ... voelt als een losgeslagen schip op zee Die stabilisatorstang achter beperkt echt niet je nuttige flex, zodra de spiraalveren los eronder hangen doe je toch niks meer en bekijk ook maar eens of je remleidingen niet als beperkende faktor gaan gelden voor nog meer 'droop'. Flex is overrated ... Achter stabilisatorstang met voor een antirock laat ook de vering weer als een geheel werken ipv dat het allemaal maar wat rondbungelt. Been there, done that heb hem er af en rijd goed. voor zit i er nog wel onder (voor straat gebruik dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst September 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2009 Er is geen goede reden om de achter stabilisator stang er aftehalen. Het is beter om hem er optelaten zitten voor of camber stuff. Zijdelings ober een helling rijden. houd de carosserie rechter en voor flex maakt het weinig uit. Beter control arms en panhard stang doen meer voor goeie flex achter. Als je het geld er aan wil uitgeven probeer maar eens currie control arms werk goed. een trilink of een echte 4 link zonder panhard stang werk nog beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst September 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 3, 2009 Kenneth, ik raad je aan de achter-stabi te laten zitten. De voor-stabi loshalen is veel effectiever, en beide los is levens gevaarlijk. [ als je veel flex hebt ! ] Op een bladveren-auto werken de bladveren enigszins als stabilisator, schroefveren doen dat niet. de achter-stabi is een lichte stabi waar je verder niet echt last van hebt. Tot de 13e, Siert. ___________________________________________ PS Te veel USA trails achter de kiezen om hier op te noemen. [grapje ] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst September 3, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 3, 2009 Thnx allemaal voor de info:yes: allemaal erg nuttig... toch besloten om het vast te laten zitten. Heb dan maar een 3 inch veren lift... die flext behoorlijk uit:yes: Gr Kenneth... Siert tot de 11e/12e/13e:lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst September 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 3, 2009 Kenneth,ik raad je aan de achter-stabi te laten zitten. De voor-stabi loshalen is veel effectiever, en beide los is levens gevaarlijk. [ als je veel flex hebt ! ] Op een bladveren-auto werken de bladveren enigszins als stabilisator, schroefveren doen dat niet. de achter-stabi is een lichte stabi waar je verder niet echt last van hebt. Tot de 13e, Siert. ___________________________________________ PS Te veel USA trails achter de kiezen om hier op te noemen. [grapje ] leg eens uit waarom gevaarlijk met bijde los. bedoel dan niet op de harde weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst September 4, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 4, 2009 Veel body roll, body leaning niet when of camber= flop= op zijn kant. Hoe je het ook bekijkt er is geen voordeel what so ever om hem lost te laten of er uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst September 4, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 4, 2009 Maurice, als je schuin rijdt, en je hebt schroefveren, dan zal de carrosserie zonder een stabi nog schuiner gaan hangen. Bovendien , als je dan een steen of zo tegen komt gaat de carrosserie schommelen en lig je zo op z'n kant. siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst September 5, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 5, 2009 Maurice, als je schuin rijdt, en je hebt schroefveren, dan zal de carrosserie zonder een stabi nog schuiner gaan hangen. Bovendien , als je dan een steen of zo tegen komt gaat de carrosserie schommelen en lig je zo op z'n kant.siert. oke dank je. zal er nog maar eens over na denken of ik daar iets aan ga veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst September 14, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 14, 2009 Voor currie antirock stabikisator link in het 2 de gat achter stock stabilisator aangesloten meer dan genoeg flex, me Jeepie flexed net so goed als een long arm met 4-6 " lift Enough said:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.