Spring naar bijdragen

Stabalisatorstang achter TJ


Recommended Posts

Ik heb achter de stabalisatorstang nog vast zitten.

er zitten wel de stangen tussen van de liftkit maar vind het nog te weinig met uitveren.

Nu is mijn vraag is het verstandig om ze weg te halen, iemand ervaring hier mee?

of zal ik er nog langere tussen zetten?

ik zag bij barneveld, evenement van JCN, Kamikaze wel met disconnects achter maar toen ik zag hoeveel werk het was om ze er weer op te zetten vond ik dat de moeite niet waard.

gr Kenneth

:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nooit een fan geweest van Curry's AntiRock voor de voorkant. Voor de achterkant is het een goed idee omdat het niet een goed idee is om de stang weg te halen. Wat anders houdt de veren in plaats bij uiterste articulatie van de achter as? Die zouden er zo uit kunnen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Ik heb achter de stabalisatorstang nog vast zitten.

er zitten wel de stangen tussen van de liftkit maar vind het nog te weinig met uitveren.

Nu is mijn vraag is het verstandig om ze weg te halen, iemand ervaring hier mee?

of zal ik er nog langere tussen zetten?

ik zag bij barneveld, evenement van JCN, Kamikaze wel met disconnects achter maar toen ik zag hoeveel werk het was om ze er weer op te zetten vond ik dat de moeite niet waard.

gr Kenneth

:lol:

heb achter alles er af gehaald nergens last van.

en zeker meer flex.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haal hem eraf en rijdt dan nog eens rond ... voelt als een losgeslagen schip op zee ;)

Die stabilisatorstang achter beperkt echt niet je nuttige flex, zodra de spiraalveren los eronder hangen doe je toch niks meer en bekijk ook maar eens of je remleidingen niet als beperkende faktor gaan gelden voor nog meer 'droop'.

Flex is overrated ...

Achter stabilisatorstang met voor een antirock laat ook de vering weer als een geheel werken ipv dat het allemaal maar wat rondbungelt.

Been there, done that :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haal hem eraf en rijdt dan nog eens rond ... voelt als een losgeslagen schip op zee ;)

Die stabilisatorstang achter beperkt echt niet je nuttige flex, zodra de spiraalveren los eronder hangen doe je toch niks meer en bekijk ook maar eens of je remleidingen niet als beperkende faktor gaan gelden voor nog meer 'droop'.

Flex is overrated ...

Achter stabilisatorstang met voor een antirock laat ook de vering weer als een geheel werken ipv dat het allemaal maar wat rondbungelt.

Been there, done that :)

heb hem er af en rijd goed.

voor zit i er nog wel onder (voor straat gebruik dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen goede reden om de achter stabilisator stang er aftehalen.

Het is beter om hem er optelaten zitten voor of camber stuff.

Zijdelings ober een helling rijden. houd de carosserie rechter en voor flex maakt het weinig uit. Beter control arms en panhard stang doen meer voor goeie flex achter. Als je het geld er aan wil uitgeven probeer maar eens currie control arms werk goed. een trilink of een echte 4 link zonder panhard stang werk nog beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenneth,

ik raad je aan de achter-stabi te laten zitten. De voor-stabi loshalen is veel effectiever, en beide los is levens gevaarlijk. [ als je veel flex hebt ! ]

Op een bladveren-auto werken de bladveren enigszins als stabilisator, schroefveren doen dat niet. de achter-stabi is een lichte stabi waar je verder niet echt last van hebt.

Tot de 13e, Siert.

___________________________________________

PS Te veel USA trails achter de kiezen om hier op te noemen. [grapje ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenneth,

ik raad je aan de achter-stabi te laten zitten. De voor-stabi loshalen is veel effectiever, en beide los is levens gevaarlijk. [ als je veel flex hebt ! ]

Op een bladveren-auto werken de bladveren enigszins als stabilisator, schroefveren doen dat niet. de achter-stabi is een lichte stabi waar je verder niet echt last van hebt.

Tot de 13e, Siert.

___________________________________________

PS Te veel USA trails achter de kiezen om hier op te noemen. [grapje ]

leg eens uit waarom gevaarlijk met bijde los.

bedoel dan niet op de harde weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maurice, als je schuin rijdt, en je hebt schroefveren, dan zal de carrosserie zonder een stabi nog schuiner gaan hangen. Bovendien , als je dan een steen of zo tegen komt gaat de carrosserie schommelen en lig je zo op z'n kant.

siert.

oke dank je.

zal er nog maar eens over na denken of ik daar iets aan ga veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...