Spring naar bijdragen

ruitenwisser


mapaka
 Share

Recommended Posts

hoi JEEPers,

sinds een paar dagen heb ik storingen mad.gif in de ruitenwissers : als ik ze aanzet op interval / of met met sproeien / of voor een enkele slag / of voor langzame snelheid doen ze het niet !!! draai ik meteen door naar hoge snelheid dan doet alles het er daarna wel huh.gif . Weet iemand of dit de schakelaar aan het stuur is of het motertje ??? Het ligt niet aan die module onder het dashbord die de interval regelt , want die heb ik al getest ..

alvast bedankt mapaka sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Originally posted by mapaka@Jan 9 2005, 15:18

biggrin.gif    probleem opgelost !!!   had nog een motertje + stangenstelsel liggen. Ooit meegenomen van bij Bastings om te reviseren ivm speling.  Maar kan die kunstof dopjes nergens vinden !! dry.gif    dus heb hem er maar zo ingezet en alles werkt weer...  kan dus heel goed aan de kooolborstels liggen ..      mapaka

<div align="right">

Heb het zelfde probleem met mijn cherokee, zijn de koolborstels ook los te koop en zo ja waar?

kenneth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik het weet, zijn die niet zondermeer los te koop. Mogelijk kun je, als je ze eruit hebt, bij een dynamo / startmotor revisiebedrijf aan nieuwe komen...

Maar het is de vraag of je de motor los kunt maken, veel van deze motoren zitten dichtgeklonken!

Gewoon even Bastings of Jeepcherokeeparts een mailtje sturen, of anders een nieuwe halen (+/- €234... -SLIK-) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...