Spring naar bijdragen

Probleem met de koeling


Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

EINDELIJK! PROBLEEM OPGELOST!!<_<

Onderste helft van de radiateur deed door verstopping niet meer mee. Radiateur is vervangen en probleem is weg. Radiateur wordt nog open gemaakt voor nader onderzoek.

Greetz,

Ape

P.s. De recall die ze gelijk maar ff hebben uitgevoerd was voor de electric aux fan. Die is gratis vervangen op rekening van Chrysler Jeep NL incl nieuwe software.

bewerkt door Ape
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch de radiateur? Pfff blijdat je weer zorgeloos kunt rijden!

En ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de oude.

Dus laat wat weten als het zover is.

Andy

Is goed... Tis ff wachten tot ze tijd hebben om hem open te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Theo,

Deze recall geldt alleen voor bouwjaar 2000 en 2002. (Recall F25 http://www.wjjeeps.com/tsb/recall_f25.pdf )

Ik zie onder de motorkap dat er een hele nieuwe electric fan unit is ingebouwd. Het is de fan die bijschakeld als de motor warm is en de airco bijschakeld (=zwaardere belasting van de motor = meer warmte).

Greetz,

Ape :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Theo,

Deze recall geldt alleen voor bouwjaar 2000 en 2002. (Recall F25 http://www.wjjeeps.com/tsb/recall_f25.pdf )

Ik zie onder de motorkap dat er een hele nieuwe electric fan unit is ingebouwd. Het is de fan die bijschakeld als de motor warm is en de airco bijschakeld (=zwaardere belasting van de motor = meer warmte).

Greetz,

Ape :D

NOTE: This recall applies only to the above vehicles equipped with a 4.0L engine

(“S” in the 8th VIN Position) built from February 4, 2002 through June 17, 2002

Heb jij dan een 4.0L ?? I dacht dat jij ook een 4.7L V8 had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOTE: This recall applies only to the above vehicles equipped with a 4.0L engine

(“S” in the 8th VIN Position) built from February 4, 2002 through June 17, 2002

Heb jij dan een 4.0L ?? I dacht dat jij ook een 4.7L V8 had?

Hey Theo,

De "note" geldt voor Jeeps van 2002. Dan geldt het alleen voor de 4.0L motor. Bij 2000 modellen geldt het ook voor de 4.7 (die heb ik idd). 4.7 modellen van na 2000 hebben n.l. een aangepaste koelingfan aandrijving via de stuurbekrachtigingspomp en een nieuw model aux fan.

Conclusie: Voor jou geldt de recall niet.

P.s. Hoeveel km heb jij inmiddels weg met de LPG installatie?

Greetz,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Theo,

De "note" geldt voor Jeeps van 2002. Dan geldt het alleen voor de 4.0L motor. Bij 2000 modellen geldt het ook voor de 4.7 (die heb ik idd). 4.7 modellen van na 2000 hebben n.l. een aangepaste koelingfan aandrijving via de stuurbekrachtigingspomp en een nieuw model aux fan.

Conclusie: Voor jou geldt de recall niet.

P.s. Hoeveel km heb jij inmiddels weg met de LPG installatie?

Greetz,

Ape

Met de LPG rij ik nu al kleine 35K. Op garantie de verdamper vervangen. De WJ zit nu een beetje in de "moeilijke" jaren Grijns. Staat nu bij de dealer voor APK, Benzinelucht (afdichting injector) en Kick Down probleem. Voor de reparatiegelden had ik ............. grijns, maar blijft een fantastisch te rijden wagen (soms probleemloos). Hij MOET gewoon op en in orde zijn als we in augustus op vakantie gaan. Maar heb er goede hoop op. Elke meter blijft plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...