Spring naar bijdragen

Lengte schokbrekers


Recommended Posts

Heb 2,5" bladveren gekocht moet alleen nog shocks hebben.

Die van mij is van '79 en heeft dus verschil in lengte voor en achter.

Maar nu zeggen ze bij b&s dat er ook bij dit bj. veschil kan zijn in de

bevestigings punten voor.

Kan hier eigenlijk niks van vinden op het web.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heb ik ook al even gekeken maar ook daar staat niks dat er twee verschilende lengte maten zouden zijn voor de voorkant van een '79 er.

Bij B&S kreeg hij in de computer en * dat er iets met de bevestiging/lengte kon zijn ( Rancho 9000 serie).

Volgens 4wd moet het gewoon passen, dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de voorste schokdemper op een narrow track zit bevestigd op de plaat onder je bladveren en met een kleine steun boven je chassis

Die van een wide track zit op de as zelf bevestigd (dus hoger) maar de steun op het chassis is ook hoger.

Het verschil in lengte tussen een narrow track en een wide track is volgens mij verwaarloosbaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als de bladveren al gemonteerd zijn. meet dan de bevestigingspunt van chassis tot as op. zoals voor en achter. en neem dan contact op met nico uit wommels www.jeepparts.nl of met jan uit nuenen www.offroadeurope.eu die weten dan precies welke jij moet hebben. en ze zijn goedkoper dan die in tiel zit. en heb je narrow track assen. meet dan ff de lengte van je veerschommels op. wie weet zijn die net zolang als die van mij. dan kan ik jou ook de maat door geven.

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de voorste schokdemper op een narrow track zit bevestigd op de plaat onder je bladveren en met een kleine steun boven je chassis

Die van een wide track zit op de as zelf bevestigd (dus hoger) maar de steun op het chassis is ook hoger.

Het verschil in lengte tussen een narrow track en een wide track is volgens mij verwaarloosbaar....

klopt Steven, had ik niet aan gedacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het mee denken jongens:worshippy:

Ik heb inderdaad de smalle assen er onder, maar de wide track is toch ook pas later gekomen ?( kon ongebouwd zijn natuurlijk ).

F.M.

ik moet de schommels nog inkorten, zijn verlengde en heb ze liever weer richting orgineel.

Deze zijn wel mooi stevig, maar heb geen idee wat de hart maat orgineel moet zijn.

Als je wat maatjes door wil sturen, graag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...