Spring naar bijdragen

Knipperlichten op spatbord YJ.


Recommended Posts

Ik heb van die spuuglelijke knipperlampen/stadslichten op de spatborden van mijn YJ zitten en hierdoor kleinere koplampen. Nu brokkelen die knipperdingen door ouderdom ook nog eens af, plastic is verdroogd, zijn niet goed meer vast te draaien.

Nu zijn er diverse opties:

- Ik zet er nieuwe op. Neem aan dat deze nog nieuw te bekomen zijn. (heb alleen het gevoel dat die niet goedkoop zullen zijn........:P)

- Ik haal ze er af en zet andere koplampen erin met stadslicht en maak de knippers in de grill weer gangbaar. (Dus eigenlijk orgineel USA) Blijf dan wel met gaten in de spatborden zitten.

Is de laatste optie die mij toch het meest aanspreekt zonder meer toegestaan of wordt dit een APK-puntje.

Waar moet ik nog meer rekening mee houden. Wat heb ik nodig qua materiaal. Er zitten nl. geen lamphouders achter de glaasjes in mijn grill.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van die spuuglelijke knipperlampen/stadslichten op de spatborden van mijn YJ zitten en hierdoor kleinere koplampen. Nu brokkelen die knipperdingen door ouderdom ook nog eens af, plastic is verdroogd, zijn niet goed meer vast te draaien.

Nu zijn er diverse opties:

- Ik zet er nieuwe op. Neem aan dat deze nog nieuw te bekomen zijn. (heb alleen het gevoel dat die niet goedkoop zullen zijn........:bye1:)

- Ik haal ze er af en zet andere koplampen erin met stadslicht en maak de knippers in de grill weer gangbaar. (Dus eigenlijk orgineel USA) Blijf dan wel met gaten in de spatborden zitten.

Is de laatste optie die mij toch het meest aanspreekt zonder meer toegestaan of wordt dit een APK-puntje.

Waar moet ik nog meer rekening mee houden. Wat heb ik nodig qua materiaal. Er zitten nl. geen lamphouders achter de glaasjes in mijn grill.

ik heb nog 2 orginele knipperlichten liggen zijn helemaal gaaf en kosten € 50,00

stuur maar een pm als je belang hebt

grt Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B&S heeft setje voor in de grill, knipper + stadslicht, ik dacht rond de €90.

Ben je in 1x klaar en van die dingen op je spatbord af. Gaten in spatbord evt. dichtmaken en spuiten --> klaar

Dat klinkt goed.

Maar eventuele problemen met APK ?????? Heb bredere fenders enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je dat probleem nu ook al...:lol:

Dat word gemeten vanaf je koplamp tot buitenrand fender. Ik heb het er nu 2 APK's opzitten, geen problemen gehad.

Dacht dat dat jjuist de reden was dat de stadslichten op de spatborden zaten.

Weet iemand wat nou die afstand moet zijn. Had ook al geruchten gehoord dat deze eis versoepeld zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat dat jjuist de reden was dat de stadslichten op de spatborden zaten.

Weet iemand wat nou die afstand moet zijn. Had ook al geruchten gehoord dat deze eis versoepeld zou worden.

Dan bekijken ze inderdaad de lampen op je spatborden, je kan zo nieuwe halen bij de automaterialen zaak heb ze zelf ook vervangen waren iets van 3 tientjes per stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...