Spring naar bijdragen

houthakkers gezocht


dezperado
 Share

Recommended Posts

Mannen, succes vandaag! Is de eerste boom al om?

Helaas moet ik vandaag 500km in de Jeep doorbrengen :lol: om een familieverplichting na te komen, maar had er anders graag bij geweest :no:

Oh ja, en doe voorzichtig, zo'n boom op je hoofd lijkt me niet echt prettig :no:

:frusty:

ja bomen zijn om mijn rug ook ;):P

hans is gebroken

nee een boom op ons hoofd s niet fijn :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja alle hout is weg

het was onvoorstelbaar zoals Canonball en Rammie me hebben geholpen

Ozzy kwam ook nog ff helpen en Frits Stein kwam voor de BB

Ik ben helemaal kapot maar ook gelukkig dat die 2 bomen plat zijn.

De berk is spoorloos en de takken van de den haal ik maandag weg.

Rammie en Canonball 1000 x dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 12 uur geslapen. Was helemaal total loss maar toch lekker gevoel dat die 2 bomen weg zijn. De Den of Spar trok alle vocht weg en groeide niks in de buurt. De berk kwamen paar keer per jaar zaadjes uit die tussen elke kier naar binnen komen en terras onder een laag legde. Je kwam er nooit helemaal vanaf en je loopt die zooi naar binnen.

Met Rammie eerst hakselaar opgehalld en toen met Canonball en Rammie

de bomen omgelierd. Dat gaat super veilig want je zet er hoog een kinetisch touw op en houd dat op spanning. Ramm zagen en hij sprong van de stam.

De bladeren van de berk versnipperd. Die van de den gaat niet in de versnipperaar omdat ze niet recht zijn dus die breng ik maandag weg.

Versnipperaar kon niet erg veel aan bij 4 cm hield het op. Maar zwaarder kon ik die dag niet krijgen. Was niet de enige die de tuin een beurt gaf.

Later in de middag kwam er meer hulp. Hebben 3 tendemassers hout geladen. De motorzagen van EvertJan en Kenneth en later Ton, draaiden overuren. Later kwamen Frits,Ozzy en Necat erbij en hebben we lekker gebarbeknoeid. Helaas zonder Rammie die moest nog naar Apeldoorn.

Rammie en Canonball heel erg bedankt.

Ga zo de ladder even terugbrengen

imgp8285.jpg

imgp8260.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed werk jongens :blush:

Jeepers voor Jeepers.

Ben benieuwd wat Rammie gaat doen als hij buurman wordt.

Ik denk dat ik meer uitzicht krijg.

Hé Rammie, elke boom een Grolsh?:P

En dez, denk wel even aan het kampvuur hier, tijdens nordic 2009.

Of ben je het hout al kwijt.

gr :yes:

denk als ik in zweden woon maar de kettingzaag overuren laat draaien en ja elke boom een grolsch dat word duur jacco :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo het is gebeurd.

Heb een afdeknet gekocht bij de Praxis voor over de aanhanger en daarna 3 aanhangers dennetakken weggebracht naar een composteringsbedrijf.

Gemeente werf is gratis maar vandaag gesloten. Morgen geen hulp dus dan maar betaald weg brengen. In ieder geval ben ik er nu mee klaar.

Alles doet me zeer maar dat gaat wel over.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...