Spring naar bijdragen

het grote JEEP BBQ 29 & 30 augustus 2009


Menno
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...

Eerlijk gezegd hoopte ik op laatste week-einde augustus. De week er voor zijn de schoolvakanties voorbij. En eind eerste week september heb ik vakantie ingepland. Dat wordt dan de eerste keer dan ik de BBQ ga missen. Ik wacht maar rustig even af, maar ben er dus niet gerust op dat we er bij gaan zijn helaas.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno, 21 augustus komt ons wél goed uit.

Ik denk ook niet dat je het verder van JCN moet laten afhangen. Veel deelnemers aan de BBQ zijn geen lid en eerlijk gezegd zie ik de meerwaarde niet. Tot nu toe was het allemaal prima voor elkaar en als je ergens vrijwilligers voor nodig hebt kun je er natuurlijk altijd om vragen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerste weekend van september zou hier wel èrg goed uitkomen, weekend erop proberen we Holzen (JCN) weer te doen.

22 Augustus is de JCN overigens in Limburg volgens de planning.

We horen wel wat het wordt en proberen er toch wel bij te zijn hoor!

Grtz Karin:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerste weekend van september zou hier wel èrg goed uitkomen, weekend erop proberen we Holzen (JCN) weer te doen.

22 Augustus is de JCN overigens in Limburg volgens de planning.

We horen wel wat het wordt en proberen er toch wel bij te zijn hoor!

Grtz Karin:bye1:

volgens agenda jeepclub is er tussen 18 juli en 11 sept niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als tie er maar komt. Is toch altijd weer een relaxt en lekker weekeindje. Volgende keer wel wat meer ruimte voor het wegrijden svp, anders rij ik weer een marokkaans theeservies het rijpad in met mijn toch redelijk kleine sleurhutje. Gelukkig waren de glaasjes op het gewicht van mn hutje berekend. Tja, ik zat in de jeep (voor hen die willen reageren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als tie er maar komt. Is toch altijd weer een relaxt en lekker weekeindje. Volgende keer wel wat meer ruimte voor het wegrijden svp, anders rij ik weer een marokkaans theeservies het rijpad in met mijn toch redelijk kleine sleurhutje. Gelukkig waren de glaasjes op het gewicht van mn hutje berekend. Tja, ik zat in de jeep (voor hen die willen reageren).

tsja.. dat heb je als je zonder Marshal rijdt..

o.t:

Ik dacht dat alles al in kannen en kruiken was vwb de afspraken met JCN:blink::D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat alles al in kannen en kruiken was vwb de afspraken met JCN:blink::thumbsup:;)

In mijn beleving staat de bbq van Menno los van JCN. Dit is altijd al zo geweest. Ik begrijp dan ook niet de commotie omtrent dit gebeuren. Uiteraard kan ik me voorstellen dat Menno het bbq weekend niet wil laten samenvallen met een evenement van JCN, maar dat lijkt me logisch. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...