Spring naar bijdragen

4wd Schakelaar


Kakulu
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

als het goed is ben ik morgen de trotse eigenaar van een Cherokee ltd uit '92.

ik heb een aantal vragen die ik nog over de auto beantwoord moet hebben, en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helepen.

1. Ik heb nog niet getest of de 4wd schakelaar goed werkt. Moet ik, behalve die schakelaar bewegen nog andere handelingen uitvoeren om hem in een andere mode te zetten? De verkoper probeerde me dit wijs te maken en ik heb het daarom nog maar ff niet geprobeerd.

2. Ik heb het forum afgezocht, en het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer die permanente 4wd en wanneer de tijdelijke 4wd gebruikt moet worden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast gefeliciteerd. cool.gif

Ik zit net aan de koffie (lekker dagje vrij) dus ...kan ik net zo goed wat neerzetten.

1. Ik ga geen vervelende dingen over 'verkopers' vertellen, het is natuurlijk wèl leuk maar ook erg goedkoop.

Als het goed is heb je gewoon een tweede pook, dat zal jouw "schakelaar" zijn.

2. As je 'm in permanent 4x4 kàn zetten, oftewel als je kan kiezen tussen full-time en part-time 4x4, dan is het simpel. full-time voor het dagelijks gebruik. Part-time voor ruiger terrein, dan gooit ie een sper tussen de voor en achter aandrijfas.

In principe kun je die permanent (woord zegt het al) dus altijd gebruiken tot je -bijna- vastzit en dan verder op parttime bv...

Zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...