Spring naar bijdragen

En gelijk maar een krikvraag..........


Recommended Posts

Hi,

Ik heb met veel plezier een uurtje uitgetrokken om door het forum te bladeren, en ik heb veel antwoorden gevonden op technische vragen, beter als een haynes dit forum!

Een vraag nog waar ik mee zit, ben wel van plan om regelmatig van het asfalt af te gaan, en zal ongetwijfeld wel's een band aan gort rijden.

Dan moet je dus krikken, er zijn diverse oplossingen voor, maar welke is nu een beetje goed en vooral veilig? En kun je ook nog een beetje meeslepen...

Mzzl Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ook een stel wielsteunen halen want opkrikken gaat prima maar blijft absoluut niet stabiel staan. Dus omhoog en gelijk een as steun eronder.

Bij de Makro kosten die 2 voor 30 eur ofzo.

Ook te koop bij Velba,Arnhem met Jeep Club pasje veel korting.

Lidl had pas mooie as steunen.

Koop voor een paar euro een 2 tons potkrikje. Heb je misschien een paar stenen nodig maar werkt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik dus, heb ooit onder een bak van een Torronado vastgezeten omdat hij door de krik heen pleu......

Ik heb ook een opblaasbare zak gezien, maar of dat nou realistisch is....

Ik denk dat die high jack in combinatie met een assteun ofzo iets het maar wordt.

Mzzl Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toevallig net zo'n ding gekocht bij de bouwmarkt, in combinatie met zo'n high jack heb ik dan wel alles bij me denk ik. Wil deze zomer naar Schotland, dus beter mee verlegen.....

Ga op m'n gemak wel 's proberen in de tuin, dan weet ik ieder geval hoe.

Mag je trouwens zo'n high jack op de motorkap monteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toevallig net zo'n ding gekocht bij de bouwmarkt, in combinatie met zo'n high jack heb ik dan wel alles bij me denk ik. Wil deze zomer naar Schotland, dus beter mee verlegen.....

Ga op m'n gemak wel 's proberen in de tuin, dan weet ik ieder geval hoe.

Mag je trouwens zo'n high jack op de motorkap monteren?

Ja, bestaat zelfs een kant en klaar kitje voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...