Spring naar bijdragen

diff huis dana 30 as


michel1972
 Share

Recommended Posts

Na voor de 2e keer mijn yoke stuk gereden te hebben heb ik besloten mijn locker voor te verwijderen. Nu zoek ik dus een diff huis voor een dana 30 as waar ik mijn 4.88 overbrenging in kan zetten. Dat moet dus een huis zijn die geschikt is voor 3.73 overbrengingen en groter.

Heeft iemand wat liggen?

Alvast bedankt Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

michel, ik denk dat zonder locker jou tussenas het ook niet aan kan.

schakel je toch gewoon je locker eens een tijd niet in, kun je zien wat er dan gebeurd.

herman.

Ik kan mijn locker voor niet uit schakelen. Tis een detroit locker. De steekassen zijn allemaal al aangepast naar 30 spline. Normaal zou dit zeker heel moeten blijven werd mij verteld. Helaas vandaag mijn outer superior steekas gesloopt. Dus heb ik nu besloten om de detroit er voorlopig uit te halen en te bekijken hoe het gaat zonder locker en of het nu wel heel blijft. Vandaar dat ik op zoek ben naar een leeg huis. De overbrenging heb ik namelijk al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na voor de 2e keer mijn yoke stuk gereden te hebben heb ik besloten mijn locker voor te verwijderen. Nu zoek ik dus een diff huis voor een dana 30 as waar ik mijn 4.88 overbrenging in kan zetten. Dat moet dus een huis zijn die geschikt is voor 3.73 overbrengingen en groter.

Heeft iemand wat liggen?

Alvast bedankt Michel

ik heb da liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met een aussielocker kun je wel met grotere banden

staat er 1 op marktplaats in Limburg MET dif huis

Dan verandert er niks aan mijn huidige situatie. Ik rij nu met een detroit full locker. Met een aussie erin verandert er niks aan mijn vooras en zullen mijn steekassen het weer behoorlijk te verduren krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...