Spring naar bijdragen

kruisjes


Menno
 Share

Recommended Posts

Het tweede lijkt me handig met de hogedrukspuit.

ohmy.gif Mij niet!!! blink.gif

Want dan spuit je alles in je diff!!!

Menno bedoelde de modder die zich in de "asbuis" verzameld heeft, als de steekas eruit is en je spuit dan met de hogedrukreiniger in de pijp, heb je een open verbinding met je diff.... sad.gif

Ik had hetzelfde, veel zand in de pijp dus... Ik heb het met een lange "bokkepoot"kwast zoveel mogelijk weggehaald. mellow.gif

Succes! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, schuif je er zo weer in.

Kleine tip:

Aan de rechter zijde zit een kortere steekas, die zit niet tot in het dif, maar in de "vacuum disconnect". Voordat je die as demonteerd, moet je de auto starten en in 4x4 zetten, en vervolgens wachten tot het 4x4 lampje aangaat. Daarna zet je de motor uit en demonteer je de steekas. Door dit zo te doen, heb je minder kans dat het disconnect mechanisme verschuift en je de vacuum motor moet gaan demonteren!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Menno,

Wat ook goed werkt om je buizen van je staakas schoon te maken is een flessen likker deze zijn te loop bij de Marskramer of blokker.

Het is een halve maan van Rubber aan een lange steel.

Kun je perfect de mud mee naar buiten trekken.

En als laatste even na trekken met een doek.

Alles weer lekker invetten en weer in elkaar.

Succes.

Ps gooi de mud met diff olie niet zo in de vuilnisbak maar in een plastic zak anders ruik je het over 8 manden nog ik spreek uit ervaring.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...