Spring naar bijdragen

100 ste lid


zeehond
 Share

Recommended Posts

Ach na de eer van het 1000ste bericht gun ik die eer aan iemand anders al vind ik er wel de verplichting aan vast zitten van dat hij of zij zich eigen even voorstelt......hebben die endere 95 ofzo wel niet gedaan maar ach je moet ergens beginnen

Greetaz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gif Maar hij heeft zich nog niet voorgesteld

maar het forum leeft 100 members meer als 1000 berichten Super biggrin.gif

En dat in drie maanden en een dag Jongens we doen het toch even nou nog zo'n zelfde opkomst op evenementen en dan kan de Jeepclub niet meer kapot.

Wil toch ook even langs deze weg Mav en Kameel bedanken voor het opzetten van dit forum.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 28 2003, 08:43

Wil toch ook even langs deze weg Mav en Kameel bedanken voor het opzetten van dit forum.

En uiteraard jullie bedankt!!

Voor het enthousiaste gebruik ervan smile.gif

Momenteel ben ik druk met wat uitbreidingen voor JF.nl. De gallery krijg een mooier plekje zodat die ook wat beter te vinden is enz enz.

Uiteraard zijn ideeën altijd welkom smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, pas op...Mav is niet meer te stoppen. Wat zei je ook weer voor wijze woorden van de week?

"...stilstand is.... " tongue.gif

Het aantal gebruikers groeit gestaag en dat is een goed teken. Het is vooral aan de 'regelmatige' posters te danken dat een forum (elk forum) blijft leven. Het mooie is dat je daar geen vat op hebt, een forum leeft of niet.

smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste leden,

Ik zag dat het forum een mijlpaal viert met het honderdste lid. Gefeliciteerd hiermee en met de schitterende site. Zelf heb ik mij de 27.12 aangemeld en zal dus nr 99 zijn of zo. Even kort voorgesteld: ik ben andre, woon in Hilversum en sinds kort geinfecteerd met het Jeep virus. Rij op dit moment proef met een 4.0 ltd Jeep uit 1990. De auto is in 2000 uit Duitsland geimporteerd. Er moet van alles en nog wat aan gebeuren, vooral heel veel kleine dingen. Zo lijkt een kwart van de dashbord bedrading los geknipt, alle ruitewissermotoren waren stuk en ga zo maar door. Het onderstel is goed (tussenbakken), de motor geeft mij een goed gevoel en de bak schakelt als boter.. Ik heb iets met die auto en ik denk dan ook dat in het nieuwe jaar hij er definitief komt. Dank voor alle hulp tot nu toe en een goed 2004. aslf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...