Spring naar bijdragen

Natte bodem


Recommended Posts

Hallo. Er zijn weleens lekkages aan de bestuurderszijde via de kabeldoorvoeringen in de firewall. Vooral als er draden extra bijgetrokken zijn.

Ikzelf ontdekte dat er een extra draad, strak naar boven liep, zodat regenwater via deze draad in de cabine sijpelde. Ook de dikke connector bij de zekeringkast.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het al gevonden, het is water dat op het binnen spatbord valt .

Een die is van kunstof die rot dus niet ,maar die zit weer tegen het op gaande stuk van de bodemplaat waar ook het gaspendaal aan vast zit.

Nu weet ik niet of dat spatbord makelijk los is tehalen om tekijken of daar ook troep tussen zit,mischien weet iemand mij dat zo tevertellen.

IK kan ook geen site vinden waar dat is goed weer gegeven,het boek van haynes staat het ook niet in.

bewerkt door cwpaleber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom.

Voor de hand liggende oorzaken bij een XJ zijn, kitnaad van voorruit, bevestiging dakrails. Als het alleen rechts is, is ook de kachel unit verdacht.

Ik ben in de tussen tijd al weer wat verder er zitten al weer hele stukken in gelast.

Maar nu had je het over de kachel unit een daar zit een vaste hard plasticen mat om heen dus die heb ik ook maar even weg gesneden.

Een daar zat me toch een gat in gerot.

Heb je een idee waar dat lang komt,ik zelf denk langs het rooster van de ruiterwisser.

Een is het dan ook verstandig om het rooster dicht te maken.

Ik zoek namelijk naar een manier om het in wateren tegen tegaan.

Dus, elk idee is welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...