Spring naar bijdragen

halve deuren tj


laredo
 Share

Recommended Posts

hoi.. wil mijn deuren gaan strippen om ze in de juiste kleur te spuiten.

maar er zitten van die pluggen in.. weet niet hoe ik die heel er uit kan krijgen??? wie wel???

halvedeuren004.jpg

zo niet waar kan ik die aan komen??

iemand nog tips waar ik op moet letten bij het ontleden:blink:

is het gewoon alle schroefjes er uit schroeven en de rubbers er uit klikken???

halvedeuren003.jpg

graag wat tips

groetjesss laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij zijn dit gewoon van die druk doppen met kartels, gebruik je normaal een soort van vork voor om ze er uit te wippen.

probeer eens voorzichtig met twee kleine platte schroevendraaiers er onder om hem op te wippen uitkijken voor het kunststof.

bij een auto interieur aanpasser hebben ze deze wel mischien niet met een sleuf maar zeker wel geheel glad.

kan het weten want heb er zelf gewerkt :whistle:

25q9011.jpg

ff foto geleend zo ziet 't er ongeveer uit maar uiteinde is plat zodat je er makkelijk onder kunt komen.

bewerkt door Marco's cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij zijn dit gewoon van die druk doppen met kartels, gebruik je normaal een soort van vork voor om ze er uit te wippen.

probeer eens voorzichtig met twee kleine platte schroevendraaiers er onder om hem op te wippen uitkijken voor het kunststof.

bij een auto interieur aanpasser hebben ze deze wel mischien niet met een sleuf maar zeker wel geheel glad.

kan het weten want heb er zelf gewerkt :whistle:

25q9011.jpg

ff foto geleend zo ziet 't er ongeveer uit maar uiteinde is plat zodat je er makkelijk onder kunt komen.

Yup, gewoon voorzichtig eruit wippen met kleine schroevendraaier. Dan kun je ze gewoon een paar keer hergebruiken. Zoveel kracht zit er niet op.

Dan de (ik meen 4) schroefjes losdraaien en je hebt 'm in je handen.

Let wel op de handgreep, daar zitten er ook een paar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...