Spring naar bijdragen

Jeep TJ per 2 maart - een vraag


Recommended Posts

Beste forum leden,

Op maart aanstaande gaat het gebeuren, eindelij ben ik dan eigenaar van een Jeep TJ 4.0 automaat gebouwd in 2000. Apparaat is geheel standaard buiten wat RVS details.

Na de leverdatum zal ik foto's plaatsen, begreep dat dit de eerste behoefte is van de geachte forumleden. :blush:

Buiten allerlei wilde plannen voor wat betreft de vering en de hoogte is mijn eerste interesse een LPG tank. Jaja, de krediet crisis slaat bij mij ook toe. Een gemiddelde van 1 op 5 lijkt me redelijk financieele zelfmoord. :no:

Nou heb ik de stoute schoenen aangetrokken, wat LPG inbouwers aangeschreven en een offerte retour gekregen van de inbouw van een onderbouw LPG tank van 70 liter en een 39 liter benzine tank. Kosten totaal 2750 inclusief alles.

Merkte verder dat er een bedrijf "NEE" zei aangezien de onderbouw tank uit produktie was. :rolleyes:

Nou is mijn vraag of dat een reeel bedrag is of dat het zinvol is om verder te shoppen? :whistle:

Latere vragen over de hoogte en maat banden zulllen begin maart volgen..... :blush:

Alvast dank voor het lezen van dit bericht, oneindige dank als je in staat bent er iets zinnigs over te roepen. :B

Met groeten,

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alvast gefeliciteerd met de TJ :D

ondanks de crisis betaal ik gewoon de benzine aan de pomp :lol:

dus helaas kan ik je niet helpen met info over gasonderbouw.

je moet wel een hoop km's maken om de kosten van inbouw terug te verdienen.

zoveel km's rij ik er niet mee, behalve gister met de Jeeprit te Drouwen, wat 3 x tanken kostte haha.

Help je wel evt met volgende vragen, want die komen zeker :D

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd!!

LPG onderbouw.... Is wat duurder, idd.

Verder shoppen is altijd slim. Iedere 100 euro is er één tenslotte!

Let er wel op, dat ze de (vervangende) benzinetank hoog genoeg hangen.... Ik ken een voorbeeld waarbij dat ding erg laag hangt, en da's niet handing in het terrein!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...