Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee 4.0l 1990 Koopje! 600€ voor onderdelen/opknap/cross


Kombat
 Share

Recommended Posts

Het is een Cherokee XJ uit USA naar Nederland gehaald in '92 volgens het kenteken.

Heeft APK tot 25 Juli 2009!

KMstand: 175050

Reden verkoop: Het was mijn eerste auto en gekocht toen ik mijn auto niet dagelijks nodig had. Nu rij ik dagelijks heel wat meer kilometers en dat is in de Cherokee veel te duur voor mij.

Eind augustus problemen met het blok, wilde er zelf aan beginnen maar heb nu niet de tijd voorhanden en heb geen idee hoe lang en hoe duur het gaat worden totaal.

Een maat van me die de auto heeft bekeken zegt dat het iets met de cilinderkop is, hij kookt al na een korte rit en er komt vettigheid in het koelreservoir.

Als ik er iemand blij mee kan maken wil mag ie hem ophalen voor 650 euro, hij moet op trailer of gesleept. Automaatbak was nog goed laatste keer dat we er mee reden.

Blikwerk is redelijk netjes maar wel één vervelende grote deuk links tussen achterbumper en fenderflare. Lakwerk is een drama, het schijnt te liggen aan de combinatie van de Canyon red lak en de gebruikte blanke lak…(beetje dom Chrysler). Blanke lak laat los en op het dak heeft ie ‘zonnesproeten’

Interieur is netjes en de elektrische lederen stoelen werken nog, leder heeft last van scheurtjes maar is nog prima te repareren met poetsmiddel of zo. Hondenrekje van vorige eigenaar.

Achter mooie goede banden (80% Grabber AT van General). Voorbanden iets minder, ik denk 50% van BF Goodrich. Reservewiel is een straatband (met modderbanden past ie niet op de beugel) Allemaal om de Limited velgen, nog in super staat. Vorige eigenaar heeft ze in antraciet gespoten en ik vond het wel goed staan bij dat rood.

Kruiskop in aandrijfstang linksvoor is vervangen,

Helemaal doorgesmeerd, tectyl op de roestige plaatsen en remleidingen. Olie in assen, bak en blok vervangen. De bekende gaten in de dorpels gelast en weer in rode verf gezet.

Kan opgehaald worden, rijden gaat denk ik niet. Plaats: Wijnjewoude (Tussen Drachten en Assen)

Leuk voor onderdelen! of opknappen.

Ruilhandel met een Volvo 850 GLT station mag ook...

Foto's:

07012009083.jpg07012009081.jpg07012009084.jpg07012009086.jpg07012009085.jpg

bewerkt door Kombat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem ook op Marktplaats staan zie hier: http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-jeep/219742885-jeep-cherokee-4-0l-1990-apk-tot-eind-juli-loop-sloop.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1

Daar staat wat meer info plus recente foto's.

Via mail is het hoogste bod nu 450€

bewerkt door Kombat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt inderdaad, dat is ook zo.

Vreemd genoeg geeft de NAP wel KM's aan ipv mijlen.

Maar als ik op de teller een afstand van 1 kilometer rij komt er niet 1 bij op de teller dus het is wel een mijlenteller. Geen idee of die stand wel klopt, sinds ie in NL is wel in elk geval.

Gebouwd in 1990 trouwens met een LO motor (vroeg iemand via mail...)

Maar vrijdag ochtend heb ik een afspraak voor 450€ met ene Alfred uit Ermelo (bekende?)

Als het niet doorgaat meld ik het hier wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...