Spring naar bijdragen

startprobleem


Peeter
 Share

Recommended Posts

Heb net een leuke rit gemaakt. Maar nadat ik de motor heb uitgezet doet de startmotor het niet meer. Verder ziet alles er goed uit. Ik heb dit een half jaar geleden ook al eens meegemaakt maar toen deed hij na een paar uur weer. Ik wil nu het probleem eigenlijk goed aanpakken. Kan iemand mij op weg helpen? Het gaat om een hele mooie YJ uit december 1990, 4 liter HP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

start motortje uit elkaar halen kijken of alles der nog netjes uit ziet en nog goed contact maak zo niet opknappen of nieuwe startmotor :wacko:

of accuspanning mischien te laag (als je dynamo niet lekker werkt en je heb gereden met licht aan kan het zijn dat je accu zo goed als leeg is) maar dan hoor je meestal de startmotor nog wel een geluidje maken :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er klikt helemaal niets, alle electrische dingen doen het verder prima. Het is nu een paar uur later en hij start weer gewoon alsof er niets aan de hand is. Vorige keer had ik de zelfde situatie. natuurlijk fijn dat hij weer start maar wel vervelend dat ik een paar uur moet wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...