Spring naar bijdragen

liftkit op mijn tj extra op mijn 2,5 inch


arno
 Share

Recommended Posts

Wil op mijn wrangler tj uit '98 een extra lift kit erop zetten aangezien ik er 33 ers op wil zetten, zit nu een 2,5 inch rancho liftkit eronder en wil er dan ook nog een 2 inch bodylift op gaan zetten zodat ik er 33 ers eronder kan knallen sta an weer wat hoger :thumbsup:

heeft iemand foto's hoe dat eruit ziet ben namelijk wel benieuwd.

Ook nog extra aanpassingen moeten doen of niet?

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal moet 2.5" voldoende zijn met 33-ers.

quote=arno;173163]Wil op mijn wrangler tj uit '98 een extra lift kit erop zetten aangezien ik er 33 ers op wil zetten, zit nu een 2,5 inch rancho liftkit eronder en wil er dan ook nog een 2 inch bodylift op gaan zetten zodat ik er 33 ers eronder kan knallen sta an weer wat hoger :thumbsup:

heeft iemand foto's hoe dat eruit ziet ben namelijk wel benieuwd.

Ook nog extra aanpassingen moeten doen of niet?

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dezelfde basis (alleen inmiddels de schokdempers vervangen) en heb i.p.v. een bodylift blokjes op de veren gezet.

Niet dat het perse beter of slechter is, het gaat om wat je ermee wil bereiken.. tis alleen weer een andere oplossing.

Overigens kun je 33'ers wel kwijt op 2,5" verhoging, maar echt inveren kun je dan maar beter laten. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...