Spring naar bijdragen

Welke afdekhoes moet ik aanschaffen


msbox
 Share

Recommended Posts

Hallo,

In het voorjaar wil ik de hardtop en de deuren een aantal maanden opbergen.

Ik moet nog een afdekhoes aanschaffen die ik er snachts en bij regen over heen kan trekken. Mijn jeep is een yj uit 1990.

Wie kan mij een bepaalde hoes aanbevelen en heeft evt ook nog een verkoopadres.

Groet,

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn hele mooie trialcovers van Bestop die ook de deuren mee nemen

images.ashx?i=81035-09.jpg&partNo=BST&w=380

Dit is voor TJ maar je heb dan zelfde effect,

ik heb er nog 1 te koop maar dat is zonder de flap de de rest van de deuren beschermt, Die van mij kan alleen als je een Family Rollbar heb. weet niet of dat op een YJ uit '90 zit

Prijs van de trailcover op het plaatje is $128.99 en dat valt nog wel mee vooral met dollar zo laag. de kosten om het hier te krijgen zitten er nog niet bij

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar jaar geleden een bouwzeil gebruikt.. op zich prima, goedkoop en doeltreffend.

Alleen wat lastig omdat zo'n zeil niet ademt en het me een paar uur poetsen kostte om de groene aanslag te verwijderen.

tip: gebruik die niet :D

Maar serieus, als je hem zo opspant dat er lucht bij kan is het een oplossing van een paar euro bij de bouwmarkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi msbox,ik heb deze van besttop,perfecte pasvorm,en echt water dicht!,eroverheen gooien,elastiekies vast haken en klaar,en opgerold in bijgeleverde tas van dezelfde stof neemtie nauwelijks plaats in.ik hebm uitgebreid getest,me yj-tje staat hele week buiten op me werk,regen,zelfs al eerste sneeuwbuitje doorstaan en gewoon droog instappen,(heb nu wel softtoppie weer gemonteerd ivm kouwe oortjes:rolleyes:)ik hebm via darkwolf,mot je die maar ff pmmen,mazl scaan

post-1097-12873020925791_thumb.jpg

post-1097-1287302092739_thumb.jpg

post-1097-12873020929003_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 'm van Pavement ends http://www.pavement-ends.com/index.php?load=accessory. Is volgens mij hetzelfde als smittybilt want had die besteld en het kwam in een doos van pavement ends. Ook goede pasvorm en goede kwaliteit en goedkoper als bestop. heb 'm dan zonder deurflappen, maar met softdeurtjes heb ik daar niet zo'n moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...