Spring naar bijdragen

electrisch probleem : ten einde raad


Recommended Posts

ook al is je accu slecht, je laadstroom moet wel gord blijven

als je dynamo echter slecht is laad de accu niet voldoende op, een benzine motor is ook een stroom verbruiken en dan deze tijd van het jaar nog ventilator, lichten enz.

dan is ie als het koud is niet sterk genoeg meer om te starten, dus laat je dynamo ook checken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kwam vandaag dus stil te staan en die route mobiel

man heeft er toch zo een 2 uur naar gekeken uiteindelijk

is het allemaal niet gelukt helaas hij kreeg m nog heel even aan de praat toen de luchtfilterslang losgekoppeld was en hij er remmenolie ofzo inspoot tijdens startpoging maar na een 30 seconden viel ie weer uit net toen ik zo blij was haha maar hij weet dus niet echt de oorzaak want later toch niet meer gelukt... hij dacht aan te weinig benzine toevoer maar de accu leek achteraf volgens hem t probleem niet te zijn daardoor

hij stortte met de multi meter erop wel helemaal in tijdens pogingen ... alle zekeringen weer doorgemeten...

afijn uiteindelijk was ie door die bergings auto opgeladen en word ie vanuit almere naar veldhoven gebracht waar ik zaterdags toch een garage afspraak had staan dus ze leveren goeie service met zelfs 48 uur vervangend vervoer dus routemobiel krijgt de thumbs up van mij deze ronde. zal wel een dure grap worden om alles op orde te krijgen zaterdag... ow ow ow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen de luchtfilterslang losgekoppeld was en hij er remmenolie ofzo inspoot tijdens startpoging

je bedoelt wellicht starthulp... dit is pure high flammable stuff...

beter niet inhaleren !

remmenolie zal het wel niet geweest zijn...

in ieder geval, heb je blijkbaar toch een voedingsprobleem ... kan vele oorzaken hebben.

hou ons op de hoogte... we duimen !:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...