Spring naar bijdragen

Fender Flares smaller maken


The Kick
 Share

Recommended Posts

dan kan je ook overwegen om bredere assen te nemen

teminste als je dat er voor over heb om je fenders te sparen en de lagers te ontzien

je zou ook als je ze smaller maakt een versteveging aan kunnen brengen doormidel van een strip aan de binnenkant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaller maken gaat aleen aan de buitenzijde, aan de binnenzijde zit de bevestiging.

Als je met behulp van wat tape en een stift je nieuwe lijnen hebt uitgezet, kun je de flares met een scherp mes of decoupeerzaag smaller maken. De meeste plastic is "thermoplast" dus met verwarmen m.b.v. een fohn ofzo is er wel weer iets van een ronde vorm/ rand -en dus stevigheid- in te krijgen.

Heb wel eens zoiets met kunststof gedaan m.b.v. een malletje dat de vorm van de nieuwe buitenzijde had, de binnenkant verwarmd met een hobbybrandertje, en toen zacht in de mal gedrukt.

Misschien heeft iemand er nog wel een oude flare liggen om wat te proberen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd Ab, aan de buitenkant

heb ze voor de montage al iets korter gemaakt, dus bewerken is geen probleem

als ik er aan de buitenkant iets afhaal, is de omgezette kant dus weg

heb het idee dat het dan een slap geheel gaat worden en zijn vorm niet meer behoud

moet nog 's bezien hoe ik dat het beste op kan lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

Ik weet wel zeker dat het niet wat gaat worden om deze dingen smaller te maken, wat betreft de sterkte, voor valt het nog wel mee, maar achter worden het na verloop van tijd wat slappe verbreders, die wat op half 2 gaan hangen, ik heb het zelf ook een keer gedaan:(

Is er niet een tussen maat volgens mij wel, de wielen mogen niet meer dan 3 cm uitsteken, dus de oude verbreders te gelde maken en een setjes smallere kopen (optie).:bye1:

Je moet maar even zien de Kick, we horen het wel wat het gaat worden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...