patrick4wd Geplaatst November 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 9, 2008 De meter geeft bij een volle tank 3/4 aan? er ging ook maar 40 liter in ipv 60+ waar kan dit aan liggen? tank is er onder gezet, ter vervanging van een lekkende. er zat nog een paar liter in de tank (lampje brandde) wie weet waar dit aan ligt, vast bedankt, Patrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ratteplaag (Dave) Geplaatst November 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 9, 2008 zit er wel de goeie vloter in en is de vloter niet krom gebogen met het inplaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst November 9, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 9, 2008 volgens de gene die het geplaatst heeft past het allemaal prima, alleen was ik daar niet bij... ik zal eens navragen.. maar daar dacht ik ook al aan, lijkt mij het meest plausibele... bedankt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst November 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 9, 2008 heb ooit eens bij een renault 5. ja ja lach maar....... gehad dat er te weinig in de tank ging leek dat de tank was ingeklapt. scheen als je pech heb de boel wordt vacuüm gezogen. lijkt me onwaarschijnlijk maar dacht meldt het je toch even je weet maar nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst November 10, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 10, 2008 lijkt mij ook onwaarschijnlijk... tank is "as good as new" kan uiteraard altijd wat aan schorten... bedankt, Patrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst November 10, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 10, 2008 Is de tank (dus ook de vlotter) van het zelfde bouwjaar , er is nl. een overschakelpunt geweest qua weerstands-impendantie. lijkt mij ook onwaarschijnlijk...tank is "as good as new" kan uiteraard altijd wat aan schorten... bedankt, Patrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst November 10, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 10, 2008 Is de tank (dus ook de vlotter) van het zelfde bouwjaar , er is nl. een overschakelpunt geweest qua weerstands-impendantie. Impedantie??? Boris toch.... 't Is geen F16... Maar je hebt wel gelijk dat het bouwjaar "er toe doet"... volgens mij zijn er zelfs 2 omslagpunten: In 1990 naar OBD I, en in '96 naar OBD II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst November 16, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 16, 2008 sorry voor de late reactie, maar de tank is waarschijnlijk van een nieuw type (geen idee eigenlijk) maar het vlotter systeem is overgenomen van mijn oude XJ, lijkt mij dat de oorzaak elders gezocht moet worden.. wordt komende week weer bekeken... grtz Patrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.