Spring naar bijdragen

Rubber slangkoppeling gescheurd.


Moto
 Share

Recommended Posts

Bij mij is er een haaks rubberen slangkoppelingetje iets ingescheurd, door uitdroging/ouderdom. Dit is het haakse rubber slangetje zoals gemonteerd op de "Fuel Pressure Regulator" Er zijn meer van deze haakse stukjes op de motor. In deze haakse slangetje zit het hardere en dunnere vacuumslangetje.

Om e.e.a. duidelijk te maken wat ik bedoel, zie plaatje.

Mijn vraag is: Waar zijn deze te koop en heeft iemand een idee hoeveel er ongeveer totaal gebruikt worden bij een 4.0 H.O. zodat ik de rest ook preventief kan vervsangen.

Alvast bedankt voor reactie.

Kees

koppeling.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoeveel er zijn, en of ze allemaal dezelfde maat hebben.

Ook geen idee waar ze te koop zijn.... Je kunt de Brezan natuurlijk eens proberen, Of B&S, Nico, de dealer, enz..... Het lijken me geen typische Jeep dingussen.

Op je spruitstuk zitten er in ieder geval een aantal, en mogelijk op je EVAP canister ook één of twee.

Nogmaals: Geen idee van de maten.

Dat bochtje op je fuelpressure regulator is overigens wel een erg belangrijke. Als die lek is, wordt er teveel benzine ingespoten. het kan dus goed zijn dat je motor, na vervanging, ineens beter en zuiniger ( Lees: minder duur...) gaat lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is er een haaks rubberen slangkoppelingetje iets ingescheurd, door uitdroging/ouderdom. Dit is het haakse rubber slangetje zoals gemonteerd op de "Fuel Pressure Regulator" Er zijn meer van deze haakse stukjes op de motor. In deze haakse slangetje zit het hardere en dunnere vacuumslangetje.

Om e.e.a. duidelijk te maken wat ik bedoel, zie plaatje.

Mijn vraag is: Waar zijn deze te koop en heeft iemand een idee hoeveel er ongeveer totaal gebruikt worden bij een 4.0 H.O. zodat ik de rest ook preventief kan vervsangen.

Alvast bedankt voor reactie.

Kees

koppeling.JPG

Wordt niet voor aftermarket gemaakt. Niet meer verkrijgbaar dus.

B&S kan deze wel via Chrysler uit de States bij een dealer vandaan laten komen. Kost 47,- euro. :P Deze USA dealer had nog een exemplaar op de plank liggen.

Ga zelf wel wat fabrieken met vacuumslang zoals bij de automaterialenzaak verkrijgbaar. :yes:

Had gehoopt dat alleen het rubberen hoekje los leverbaar was. :no:

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt niet voor aftermarket gemaakt. Niet meer verkrijgbaar dus.

B&S kan deze wel via Chrysler uit de States bij een dealer vandaan laten komen. Kost 47,- euro. :P Deze USA dealer had nog een exemplaar op de plank liggen.

Ga zelf wel wat fabrieken met vacuumslang zoals bij de automaterialenzaak verkrijgbaar. :yes:

Had gehoopt dat alleen het rubberen hoekje los leverbaar was. :no:

Kees

heb nog wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...