Spring naar bijdragen

Zondag 12 december HEERDE


El Chico
 Share

Recommended Posts

Zo....... daar ben ik weer!!!!!!!!!!

Een volle week na de ledenvergadering ben ik eindelijk weer nuchter............ Dat donkere bier was echt lekker blink.gifblink.gifblink.gif , maar wel zwaar frusty.giffrusty.giffrusty.gif Volgens Gert heb ik vanaf Dieren achteruit naar Genemuiden gereden. En dat klopt ook nog. Ik vroeg mij al af waarom ik een stijve nek had en waarom alle tegemoet komende auto's knipperden. Maar alle gekheid op een stokje..... ik ben gewoon stom geweest, bovendien ONVERANTWOORDELIJK!!! Maar ja.... lekker kletsen met JP, MiepMiep en Gert........ Gewoon vergeten dit weekend!!!!!!!! wacko.gifwacko.gifwacko.gif

Ik kan mij nog wel herinneren dat we over de Ballenbak hebben gesproken. Een goed plan is 's morgens vroeg gezamenlijk te vertreken. Gezellig onderweg. Regelmatig stoppen voor koffie/fris (geen drank natuurlijk!!!) en grappen en grollen. Als Gert niet meegenomen wordt naar Spanje, mag hij ook mee samen met die twee luidruchtige gekken..... De lol kan dus al in Nederland beginnen.....

Zie ik jullie ook in Heerde?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als Gert niet meegenomen wordt naar Spanje, mag hij ook mee samen met die twee luidruchtige gekken..... De lol kan dus al in Nederland beginnen.....

Zie ik jullie ook in Heerde?????

<div align="right"></div>

MEXICOOOOOOOOOOOOOOO, MEXICOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Tot Heerde biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie doet een zonnedans? smile.gif

Op zondag 12 december a.s. zal een volgende Jeep®Academy worden georganiseerd op het motorcross terrein van de “MSV NOV” in Heerde (zie routebeschrijving) op de Veluwe.

Deze Jeep®Academy bestaat uit ongeveer een twintigtal trials en zal bijna geheel worden verreden op een zanderige onderbodem, laten we hopen dat deze niet zo nat zal zijn als vorig jaar.

Zoals je inmiddels van ons gewend bent, zullen de deelnemers in teams van 6 tot 8 jeeps worden samengevoegd en als één team het parcours afleggen door gezamenlijk de trials te passeren.

Het programma voor de dag is als volgt:

Zaterdag:  09.30 uur:

10.00 uur:

10.30/13.00 uur:

13.00/14.00 uur:

14.00 uur/17.00 uur:  Aanmelding met koffie en kerststol

Briefing en indeling in teams

Trial/Academy 

Lunch en eerste evaluatie 

Trial/Academy

Opgeven (zoals eerder vermeld) via de links op de site vanJCN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me sinds 2 weken aangemeld bij de Jeep Club NL.

Ben met mijn feroza vaker in heerde aan het rijden geweest.

Dit wordt de eerste keer dat ik als babyjeeper naar de baan kom.

Heb dus geen idee wat er daar allemaal gaat gebeuren.

Kan ik mijn jeepie wel weer heel naar huis meenemen?

Ook wel:

HELP!

Wat is de bedoeling van 12 dec heerde.

Is er vrij rijden.

Moet je in een team mee doen.

Wordt mijn jeepie vies (anders kom ik niet)

Zijn er mensen uit Kampen die er ook heen gaan.

Ik weet wel wat er op een vrij rijden dag te doen is, maar heb nu geen idee.

Gr P. een rookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by pjotr9@Nov 22 2004, 18:04

eeugh, door huwelijk, verbouwing thuis, nieuw kantoor ff paar maanden niet bezig geweest met jeep pret, maar in heerde ben ik er ook weer eens bij met m'n jeepje. De au-pair gebruikt hem nu als botsauto en wordt hoogste tijd dat ik dit zelf weer eens ga doen.....

tot 12 december..........

P

<div align="right">

door huwelijk ???? moeten we dat positief of negatief zien laugh.giflaugh.gif

we zullen laten stoppen met dreggen in ieder geval smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by rookie@Nov 26 2004, 15:30

Wordt mijn jeepie vies (anders kom ik niet)  ??? wordtie vies????

Bedoel je dat je niet komt alsie niet vies wordt ??? Nou kom dan maar gerust

maar dit baart me meer zorgen    .............. biggrin.gif FEROZA ????

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Rookie... 'help'. biggrin.gif ...leuk postje wel.

We worden in een aantal teams opgedeeld, het liefst met een mix van ervaring/geen ervaring. En de bedoeling is eigenlijk dat je zoveel mogenlijk plezier hebt. smile.gif ...daarna naar huis is ook fijn, vandaar het voordeel van een groep: je kan elkaar helpen met de obstakels en wat van elkaar leren, zodat je alles zo heel mogelijk houdt.

En ja, er zijn ook mensen uit Kampen. Toevallig ken ik er 1 die op dit moment met een YJ zit, die in onderdelen op een garagevloer ligt/staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by rookie@Nov 26 2004, 15:30

Ik heb me sinds 2 weken aangemeld bij de Jeep Club NL.

Ben met mijn feroza vaker in heerde aan het rijden geweest.

Dit wordt de eerste keer dat ik als babyjeeper naar de baan kom.

Heb dus geen idee wat er daar allemaal gaat gebeuren.

Kan ik mijn jeepie wel weer heel naar huis meenemen?

Ook wel:

    HELP!

Wat is de bedoeling van 12 dec heerde.

Is er vrij rijden.

Moet je in een team mee doen.

Wordt mijn jeepie vies (anders kom ik niet)

Zijn er mensen uit Kampen die er ook heen gaan.

Ik weet wel wat er op een vrij rijden dag te doen is, maar heb nu geen idee.

Gr P. een rookie

<div align="right">

Wat je vooral niet moet doen is je van te voren al zorgen gaan maken....

Oké, je rijdt in het terrein en er kan vanalles kapot,

maar: NIKS MOET!

dus als jij denkt dat je iets niet wilt of durft of denkt "daar wordt jiepie vies van", dan hoef je het niet te doen 't is helemaal aan JOUW!

En dat in teamverband rijden heeft ook weer het voordeel dat je dan ook veel kan kijken cool.gif en daar wordt jiepie helemaal niet vies van rolleyes.gif

Gewoon komen.... tis vooral gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid.

Als ie niet vies wordt dan is bij mij gauw de lol eraf.

Ben juist overgestapt van RAV4 naar wrangler juist om weer een beetje terrein te rijden!!(ik miste eigenlijk gewoon mijn ferozaatje) unsure.gif

Nu is dat gewoon een mooie herinnering. En mijn droom bijna helmaal waar(2" liftset, lierbumper, softop, etc is net het stukje wat ik mis)

Kortom: Hoe minder lak je ziet hoe meer biggrin.gif ik heb!

Alleen moet ie weer schoon voor de deur. Moet maandag iemand mee naar haar werk.

Bdankt voor de uitleg. Ga er in ieder geval met een goed gevoel naar toe.

Ben erg benieuwd wat voor mensen jeepers zijn!!!

Gr. P. een Rookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by rookie@Nov 26 2004, 19:10

Alleen moet ie weer schoon voor de deur. Moet maandag iemand mee naar haar werk.

Gr. P. een Rookie

<div align="right">

Spuit je em toch zaterdagmiddag ff af bij Pouw Volkswagen aan de industrieweg, alleen zorgen dat je een paar (jaja) ouderwetse nederlandse guldens haalt in de shop daar.

Ik spuit de Jeep er ook altijd af en heb er nog nooit commentaar gehad over modder/rotzooi en d'r is het nodige afgekomen daar wink.gif

Ben erg benieuwd wat voor mensen jeepers zijn!!!

Beware! tongue.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lachuh.

Op mijn verjaardag van de zomer waren er ook een aantal jeepers en de reactie van de familie was: Oeh dat zijn best nette lui, ze waren geloof ik een beetje bang dat er soort Helse Harley-rijders kwamen. ph34r.giflaugh.giflaugh.gif Dus misschien heb je nu een idee wat voor mensen die jeepers zijn. Gewoon leuke lui met een leuke hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by MudMiep@Nov 27 2004, 11:10

Lachuh.

Op mijn verjaardag van de zomer waren er ook een aantal jeepers en de reactie van de familie was: Oeh dat zijn best nette lui, ze waren geloof ik een beetje bang dat er soort Helse Harley-rijders kwamen. ph34r.gif   laugh.gif   laugh.gif Dus misschien heb je nu een idee wat voor mensen die jeepers zijn. Gewoon leuke lui met een leuke hobby.

<div align="right">

Goh Ik ben ook lid van Harley Davidson regio OOst en moet bekennen dat er geen verschil is tussen Harley fans en Jeep fans. Zijn gewoon leuke mensen met alle rangen en standen die een gezamelijke hobby hebben waar het niet uitmaakt wie je bent en wat je doet. Als ik op een camping in Italie kom vragen mensen gelijk "wat doe je " want we moeten in een hokje passen anders voldoen we niet aan hun beeld. er zullen ongetwijfeld ook Orthodoxe Jeeprijders zijn en extremistische Jeep rijders maar dat zijn dan extreme modder eters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...