Spring naar bijdragen

Verlichting CJ7


Recommended Posts

Weer een ander "probleempje". Als ik op de rem trap dan gaan niet alleen de remlichten branden maar ook de knipperlichten vóór:blink:

Ze knipperen niet maar branden zoals remlichten..De rest van de verlichting lijkt normaal te werken. Iemand tips?

enne oh ja bij de km-teller brand een lamp emgcy drive? of zoiets?

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een ander "probleempje". Als ik op de rem trap dan gaan niet alleen de remlichten branden maar ook de knipperlichten vóór:blink:

Ze knipperen niet maar branden zoals remlichten..De rest van de verlichting lijkt normaal te werken. Iemand tips?

dat is mooi. dan zien de tegenliggers dat je moet remmen ;)

ot: massa probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een slechte 'aarde' (massa) kan een hoop problemen veroorzaken met de verlichting dus dat zou ik eerst kontroleren voordat je alles los gaat trekken. Zeker omdat de rest van de verlichting wel werkt :blink:

Goeie tips allemaal, het was inderdaad massa. Maar eh dat alarmlicht schakelaartje is echt kapot.. moet ik dat in orde hebben voor de apk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoeft pas vanaf een bepaald bouwjaar. Uit m'n hoofd ligt de grens op 31-12-1997. Ik kan er een jaartje naast zitten...

Bij een CJ, die gebouwd zijn tot '86, zijn ze dus niet verplicht.

Top! hoef ik niet naar zo'n schakelaar te zoeken!:D

Dat zoeken naar onderdeeltjes...dat vind ik eigenlijk het minst leuke, ook wel leuk maar in elkaar zetten is leuker..:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoeft pas vanaf een bepaald bouwjaar. Uit m'n hoofd ligt de grens op 31-12-1997. Ik kan er een jaartje naast zitten...

Bij een CJ, die gebouwd zijn tot '86, zijn ze dus niet verplicht.

2 jaar terug heeft mijn jeep een steekproef gehad. en toen moesten mijn alarmlichten ook werken van de keurmeester van de rdw. gelukkig werkte ze ook. en mijn jeep is van 78

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 jaar terug heeft mijn jeep een steekproef gehad. en toen moesten mijn alarmlichten ook werken van de keurmeester van de rdw. gelukkig werkte ze ook. en mijn jeep is van 78

Alles wat erop zit moet werken. Als je alarmlichten het niet gedaan hadden had je dus 2 keuzes:

a) eraf halen want ze waren niet verplicht (Artikel 5.2.51e):

waarschuwingsknipperlichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen

:bye1: werkend maken.

(APK hier als PDF te downloaden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...