Spring naar bijdragen

Airco ruikt naar Toko


mari 1
 Share

Recommended Posts

Jeep Cherokee Limited. 6 cylinder. Bouwjaar 1994.

Ik heb een probleempje met de airco. Wanneer de kachel op zijn hoogste stand staat. Geen probleem. Echter wanneer ik de de schuif van airco/verwarming bedien komt er een hele penetrante soort kruidnagellucht de auto in. Ik heb in het werkplaatshandboek gekeken of er misschien filters in zitten die vervangen moeten worden, echter er staat niets over filters in. Weet iemand misschien wat dit kan zijn. De airco moet wel bijgevuld worden, maar dat heeft volgens mij niets met de kruidnagellucht te maken.

Bij voorbaat dank voor jullie moeite.

Groeten,

Mari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto overgenomen van een Indische toko of een bezorgchinees. Jarenlang maaltijden mee rondgereden. ;->

Maar even serieus: Zou best een lekkage van de koelvloeistof kunnen zijn. Geeft ook een vrij scherpe lucht.

Kees

Heb het gevonden. Een spuitbus aircoreiniger gekocht, in de lucht in- en uitlaten gespoten en Jeep ruikt weer als een roosje. Volgens navraag gaan zich er bacterieen in het systeem ophopen, en dat kan gaan stinken. Heb voor een kleine € 20,-. weer een fris Jeepie.

Mari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...