Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik denk van wel,

Is bij mij ook zo, zeker als de tank nog maar voor een 1/4 gevuld is.

Maar probeer eens een trajekt op bezine te rijden, met de cruise aan.

Blijft het probleem, dan moet je inderdaad verder zoeken.

wanneer is voor het laatst de olie vervangen?

succes verder

nou met de olie kan het volgens mij niet te maken hebben die is overigens onlangs ook vervangen zelf denk ik aan een solonoid of kabelverbinding om dat deze het doet op de cruise control en anders niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Heb ook dit probleem en rij niet op gas.

Olie is onlangs ververst.

Ene keer is het erger dan de andere keer.

Ik neem er de moeite nog niet voor om er naar te kijken.

Hoop dat je er achter komt wat het is dan zal ik ook eens gaan kijken.

oke ik ben er wel achter ik heb de tbi geheel schoongemaakt dus eraf gehaal (4 boutjes) en gereinigd met carb cleaner ook daarnaast het stelschroefje van de gasklep een kwart slag er bij gegeven en rijd nu al een paar weken super

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ATTACH]3366[/ATTACH]

Ongetwijfeld zal die schroef er voor een reden zitten. Het FSM benadrukt het niet verstellen ervan met dikke letters. En daar zal toch echt een reden voor zijn lijkt mij. Al weet ik het niet te vertellen.

zelf denk ik wat jij onderaan hebt staan het sleutel woord is vervangen is makkelijk repareren geeft voldoening.

ik denk nl. dat ze liever een nieuwe verkopen want zelf denk ik dat er na 200000 km een lichte slijtage optreed waardoor je met een nieuwe ook klaar bent maar op deze manier repareren geeft mij weer voldoening.

het enige wat er verandert is wanneer de auto gestart word deze op iets meer toeren oppakt en niet een terugval heeft waardoor hij kan afslaan.

het toerental stationair is niet verandert.

wanneer je topic terug kijkt heb ik dit aan het begin van november gedaan na het starten van het topic en nu dus meer dan 2 maand super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup, repareren geeft de meeste voldoening. En misschien heb je gelijk dat dat de reden is dat je niet aan die schroef moet zitten, wie zal het zeggen?! Ik weet de gevolgen niet alhoewel ik wel denk dat dat mee zal vallen. En fijn voor je dat je het hiermee, en dus goedkoop, hebt kunnen oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...