Spring naar bijdragen

Zondag 07-12-2008 ,KARTEN!!!


jeeped
 Share

Recommended Posts

jullie hebben geluk dat ik niet mee kan:P ik geef de eerste plaats aan een ander,

ik heb ed net gebeld maar ik moet helaas afzeggen:(

ik kreeg net te horen dat ik met de hele fam. sinterklaas ga vieren.

zat ik nou net op te wachten:no:

ik heb zelfs gister nog even geoefend op de baan in limmen:blush:

maar allemaal heel veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even wat tijden op een rijtje.

13.30 uur ontvangst(moeten ze echt aanwezig zijn)

14.00 uur briefing

14.30 uur race (mag van te voren geen alcohol gebruikt worden)

15.30 uur borrel + prijsuitreiking.

17.00 uur steengrillen

Prijs die we moeten betalen voor het uur karten is 650,00 euro.

Deel deze prijs door het aantal deelnemers en je hebt het bedrag wat per persoon betaald moet worden.

Na het karten willen we ook nog gaan steengrillen,kosten hiervoor zijn 18,00 euro per persoon.

Ik moet donderdag 04-12-2008 doorgeven met hoeveel mensen we gaan karten en steengrillen.

Dus woensdag 03-12-2008 sluit de inschrijving!!!!!!!!

Stuur mij een mail met daarin of je gaat karten en/of steengrillen en het aantal personen.

ed@jeeped.nl

Tot nu toe aangemeld via Jf

-Ogdak

-Raven

-Nick

-Randoman

-FrankXj

-Michel1972

-Jeeped

-Charlie

-Janjeep

-Deef

-Red Wrangler

-Moto ( 2 x)

-Dezperado ( onder voorbehoud herstel pootje....)

-Blue 4.2 ( 3 personen )

-DATZZ5.9

-Zwerfster ( 2 personen)

-spiderman

-Joppie 2x

-Green bear

-OllieB

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen van het lijstje geschrapt worden want wij kunnen er helaas niet bij zijn. Overigens kan ik me ook niet herrineren dat ik me aangemeld had?! Of Karin moet het stiekum gedaan hebben, maar die heb net gevraagd en heeft het ook niet gedaan :ph34r:.

Jammer, de volgende x beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen van het lijstje geschrapt worden want wij kunnen er helaas niet bij zijn. Overigens kan ik me ook niet herrineren dat ik me aangemeld had?! Of Karin moet het stiekum gedaan hebben, maar die heb net gevraagd en heeft het ook niet gedaan :lol:.

JE STOND OOK ONDER HET KOPJE ONZEKER...( is alleen wegggevallen met al het plak en copy werk ).:bye1:( uitgedubt ??) ZIE ONDER............

Ramon2

Grand Cherokee (ZJ) - 1995

image.php?u=1500&dateline=1214226107

Geregistreerd: 13 July 2006

Locatie: Geldermalsen

Berichten: 407

icon1.gif

Wij zitten nog steeds te dubben, maar weten het deze week wel :lol:

__________________

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen van het lijstje geschrapt worden want wij kunnen er helaas niet bij zijn. Overigens kan ik me ook niet herrineren dat ik me aangemeld had?! Of Karin moet het stiekum gedaan hebben, maar die heb net gevraagd en heeft het ook niet gedaan :lol:.

JE STOND OOK ONDER HET KOPJE ONZEKER...( is alleen wegggevallen met al het plak en copy werk ).:bye1:( uitgedubt ??) ZIE ONDER............

Ramon2

Grand Cherokee (ZJ) - 1995

image.php?u=1500&dateline=1214226107

Geregistreerd: 13 July 2006

Locatie: Geldermalsen

Berichten: 407

icon1.gif

Wij zitten nog steeds te dubben, maar weten het deze week wel :lol:

__________________

Hm, tja, dat had ik niet gezien.... door al het plak en copy werk.... :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met hoeveel mensen zijn we straks als we in Breda zijn? Ik bedoel dus de mensen die zich echt hebben aangemeld door Jeeped te mailen dat ze komen. En met hoeveel teams gaan wij uiteindelijk karten?

Ik vraag dit omdat een team van 4 mensen niet echt aantrekkelijk zal zijn. Want mocht iedereen in dat team het leuk vinden om te karten dan heeft iedereen bij een wedstrijd van 1 uur maar 15 minuten tijd om te karten. Trek daar de wisseling van rijders nog eens af en we halen de 15 minuten per persoon niet eens. Dan lijkt het mij verstandig om teams van 3 personen te maken. En bij 30 man hebben wij 10 teams op de baan. Dat moet geen probleem zijn voor het kartcentrum in Breda lijkt mij en dan komen we ook nog aan het karten toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijstje maken..............?:lol::frusty:

Nope geen lijstje hoor maar Jeeped had dit eerder gepost " ik mis nog een heleboel aanmeldingen op mijn mail adres" Dus Blijkbaar zijn er nog mensen die wel op het lijstje staan maar zich nog niet officieel hebben aangemeld. Dus mijn vraag is hoeveel mensen gaan er nu zondag karten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...