Spring naar bijdragen

50.000 km


Recommended Posts

Beste Jeepers,

Ik zit qua net onder de 50.000 km. Heb DarkGreen (TJ 4.0i sport uit 2000) sinds april 2008 (van originele dealer) en denk dat het wel verstanding is om nu een beurtje te doen voor de winter nog. 50.000 is denk ik klein, maar denk dat ik wel alle filters en de riem laat doen (zitten wat kleine scheurtjes in de riem).

1. Dealer waar ik hem gekocht heb heeft geen liefde voor Wrangler vrees ik, Ik woon onder Rotterdam, wie weet een fijne dealer waar je echt nog goed geholpen wordt? Ik denk aan Rotterdam zelf, Giva (toepad15, exCountycar?) ? Maar ik wil er best een stuk voor rijden (elke minuut in DarkGreen is top!) Ik wil ook graag bij de beurt zijn. (kan hem niet alleen laten en wil gewoon zien wat ze met hem uithalen)

2. Welke beurt volgens jullie?

3.Verdere tips?

Super bedankt alvast voor al jullie reacties weer!:whistle:

Ciao DarkGreen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3.Verdere tips?

Beurtje bij Jeeped en gewoon alles vervangen wat je kunt bedenken, als je tenminste niet gehecht bent aan een dealer,.....gewoon de aanschafbonnetjes bij je autopapieren doen met de kilometerstand dan heb je ook de historie van het onderhoud als je hem later weer eens wilt verkopen:ohmy:. Voor de rest leer je bij Ed ook hoe je auto in elkaar zit door de uitleg ( en ook de eventuele zwakke plekken ). Hoop wel voor je dat ie tijd heeft.....busy busy :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rotterdam, één woord: jeeped

Zit ook op het forum hier en doet veel sleutelwerk

edit: je was me net voor wrangler92

nanananah :D,....inderdaad HET adres als je wat meer over je Jeep wilt weten. In een gezellig sfeertje sleutelen en als je wilt mag je zelf ook gereedschap vast houden :whistle:. Prijs is zeer "Jeepliefhebber vriendelijk" dus vandaar het advies om alles te vervangen waar je maar aan twijfelt of waar je de historie qua onderhoud niet van weet ( olie in de assen , smeerpunten , riem ,en de rest van het standaard gebeuren....). Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50.000 ...die is net ingelopen, daar ga je nog vele km's plezier van hebben.

Maaaar, al ervaren genoeg om in de handen van Ed te vallen waarschijnlijk.:whistle:

Zwakke plekken zijn er bijzonder weinig (jippie), het enige wat nogal eens snel slijt zijn de stabilisatorstang rubbers aan de vooras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50.000 ...die is net ingelopen, daar ga je nog vele km's plezier van hebben.

Maaaar, al ervaren genoeg om in de handen van Ed te vallen waarschijnlijk.:bye1:

Zwakke plekken zijn er bijzonder weinig (jippie), het enige wat nogal eens snel slijt zijn de stabilisatorstang rubbers aan de vooras.

Ja,ik klaag ook zeker niet over DarkGreen! Ben er erg blij mee! Die gaat nooit weg!

Bedankt voor de info alvast.

Ik heb rechts voor de stabstang al moeten vervangen :whistle:vorige eigenaar niet goed op gelet vermoed ik. Verder is ie (nu) helemaal prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Menno

wat ik zeker zou gebruiken voor dat je de motorolie ververst

Forte Motor Flush

http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+producten/Motor/Motor+Flush.html

reinigt de motor in wendig, eventueel ook nog gastreatment toevoegen aan de tank om de injectie te reinigen.

zou ook de olie in de voor en achteras even verversen opletten of er een limited slip in de achteras zit ivm toevoegingen en mischien even de tanden tellen dan weet je of alles in de as nog orgineel is.

groet Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Menno

wat ik zeker zou gebruiken voor dat je de motorolie ververst

Forte Motor Flush

http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+producten/Motor/Motor+Flush.html

reinigt de motor in wendig, eventueel ook nog gastreatment toevoegen aan de tank om de injectie te reinigen.

zou ook de olie in de voor en achteras even verversen opletten of er een limited slip in de achteras zit ivm toevoegingen en mischien even de tanden tellen dan weet je of alles in de as nog orgineel is.

groet Frank

Hee Frank!

Bedankt voor je info!

Verder alles kits?

Gr.DarkGreen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...