Spring naar bijdragen

4x4 limburg : 12 oktober landgraaf


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

Ik heb me gisteren prima vermaakt, best leuk terrein en met dat heerlijk zonnetje was het goed vertoeven, naar mijn idee iets te veel Laro's en soesjes maar dat mocht de pret niet drukken.

Nog een woord van dank richting Theo, Fred & Davey voor de helpende hand nadat ik heb geprobeerd een route te nemen die de organisatie al 3 jaar probeerd te overwinnen (maar niet lukt) ....

Dus Theo, Davey en Fred.... Thank Mannen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me gisteren prima vermaakt, best leuk terrein en met dat heerlijk zonnetje was het goed vertoeven, naar mijn idee iets te veel Laro's en soesjes maar dat mocht de pret niet drukken.

Nog een woord van dank richting Theo, Fred & Davey voor de helpende hand nadat ik heb geprobeerd een route te nemen die de organisatie al 3 jaar probeerd te overwinnen (maar niet lukt) ....

Dus Theo, Davey en Fred.... Thank Mannen :)

Geen dank!! Daar zijn Jeepers voor..

Maar ik moet bekennen dat ik gisteren toch dat JEEP-gevoel miste.. Toen je vast zat moesten we eerst alle "kijkers" aan de kant zien te krijgen.

Maar voor de rest leuk gereden, op het laatst nog een (te) diep waterbadje genomen..én niks kapot!

grtz Fred:bye1:

bewerkt door Nikonised
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had opzich de indruk dat het wel mee viel wat diepte betreft maar zag verschillende foto's op de link http://www.offroad-limburg.nl/deGroot%2012-10-2008.htm en snapte meteen waarom op het diepste punt het water zo snel steeg in de jeep:blink:

Daar zijn we s'morgens toch doorheen gereden zonder problemen? Kwam alleen bitsje via deurrubbertjes naar binnen:wacko:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...