Spring naar bijdragen

Storing afstandbediening / startonderbreker benzinetoevoer


Recommended Posts

Vandaag leuke dag gehad tijdens Jeeptour. Tijdens Jeeptour 1 probleem bij een cafetje, afstandbediening werkt niet meer. Battarij gekocht vervangen, helpt niet. Probleem is dat mijn bezine toevoer ook via de afstandbediening loopt. Kom wonderwel de tocht afmaken.

Kom net op kantoor om reserve apparaat te halen, werkt ook niet. Helaas starte de auto oook niet meer. Waar ik al bang voor was is ons dus de gehele tourrit bespaard gebleven. Zit nu alleen wel met het probleem dat ik niks meer kan :whistle:

Wie weet de oplossing? Hoe kan dit geregeld worden. Het ligt iig niet aan de afstandsbediening.

Het vreemde is dat 2 andere Jeeps bij het betreffende cafe hetzelfde probleem hadden met hun vergrendeling.. :lol:

Hoe krijg ik de auto weer aan de praat? Een reset middels accuklemmen? Hoe kan ik die benzinebeveiliging omzeilen?

ZJ uit 1998

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting;

Afstandbediening werkt niet. Alle twee doen het niet. Met nieuwe batterij erin ook niet. Gebeurde na pitstop bij een cafe waar 2 andere auto's ook last kregen van gedoe met de afstandbediening.

Ik heb een beveiliging in auto. Moet op unlock afstandbedeining drukken anders wordt brandstoftoevoer afgesneden. Kan drukken wat ik wil maar er gebeurd niets, alarmknipperlichtje op dashboard gaat niet uit, dat is de indicator voor die beveiliging.

Nu wil de auto dus niet meer starten omdat die geen brandstof meer krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alarm re-setten? Is het een Jeep alarm of aftermarket?

Ik ga er vanuit dat het een jeepalarm is. Zender zit iig in de jeepafstandbediening.

Hoe reset je het alarm?

Ik heb via google gespeurd en daar wordt melding gemaakt betreffende alarmen in het algemeen dat die gestoord kunnen worden waarna ze niet meer werken. lijkt me hier ook het geval omdat het bij soweiso nog 1 andere jeep was.

Maar hoe zorg je er dan weer voor dat de zender en ontvanger elkaar ''zien''?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf precies hetzelfde gehad, alarm moet gereset woren. Bij een jeepalarm heb je een code nodig, staat in het boekje van het alarm. zonder code weinig kans, of bypassen maar dat schijnt niet makkelijk te zijn.:(

succes

Aha, dat is mooi, ik heb dat boekje van het alarm niet. :bye1: En sta hier stil voor de deur (enorm geluk bij een ongeluk), kan geen kant op :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is geregeld, anwb uur bezig geweest.

HGeb gisteren NIEUWE battarij gekocht en vervangen voor een exact dezeflde type. Blijkt dat er dus in de andere AB 2 zaten. HGeb de oude dus op de nieuwe gestapeld en nu doet de AB het weer :no:

Startonderbreker eraf en dus gewoon weer startten. Niet te filmen. Ik had dus last van een dubbel probleem, de locatie EN het battarijgedoe :bye1:

blij dat ik weer op pad kan nu :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...