Spring naar bijdragen

Aankoop Grand Cherokee


Recommended Posts

Hallo allen,

Ik ga een GC kopen. Nu heb ik een paar vragen:

1. Welke bouwjaren zijn slecht/best?

2. Wat is het verschil tussen een ZJ en een WJ?

3. Wanneer zijn ZJs gebouwd, en wanneer WJs?

Inmiddels weet ik hetvolgende GC t/m 1998: ZJ; GC vanaf 1999: WJ (met dank aan Kameel).

4. Op de 4x4 site van jeep.com kan ik precies zien hoe de 4WD systemen werken. Maar niet of de differentielen in de voor en achterassen ook locken. Of zijn dit 'limited-slip' diffentielen?

Bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Vulture,

De antwoorden.....

1> Slechte jeeps bestaan niet laugh.gif Nee flauwekul maar dat is een lastige vraag dus een echt antwoord bestaat daar volgens mij niet op.

2:> Eigenlijk zijn allebei die aanduidingen verkeerd mar wel de meest gebruikte, Een ZJ is een Grand Cherokee gebouwd tot Modeljaar (MJ) 95 af 1995 heet die officieel ZG (waarbij de G staat voor Graz (Oostenrijk) geassamblerde auto). Voor de WJ geldt hetzelfde een WJ is alleen het MJ 1999 af 2000 spreek je wederom van WG. (dit regelt geldt ook voor de PT/PG en Voyager RS/RG).

Het grote verschil is dat de ZJ is gebouwd vanaf 1991 en de WJ af 1999. De ZJ wordt geleverd met de 4.0 liter HO motor en de 5.2 en de 5.9. heeft ook rechtere lijnen dan de WJ. Er is ook een 2.5 liter VM-diesel van.

De WJ wordt geleverd met de 4.0 Liter HO motor, en de 4.7 liter motor waarbij de Overland versie ook nog eens over een High Output van deze motor beschikt. Verder is de WJ te verkrijgen met een 3.1 liter VM-Diesel (MJ 99-01) en later met een 2.7 CRD (Mercedes Dieselmotor)

Eigenlijk geldt voor de hele WJ lijn op dat er (door de overname van chrysler door Daimler) er meer Mercedes techniek in zit.

4> En ja over het algemeen kom je de LS diff. tegen in de Grand Cherokee.

Hoop dat je zo voldoende info hebt en anders verzin maar weer wat vragen, mocht ik ergens een fout hebben gemaakt....JULLIE MOGEN ME ALLEMAAL VERBETEREN.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 16 2003, 22:27

1> Slechte jeeps bestaan niet laugh.gif   Nee flauwekul maar dat is een lastige vraag dus een echt antwoord bestaat daar volgens mij niet op.

...

Hoop dat je zo voldoende info hebt en anders verzin maar weer wat vragen, mocht ik ergens een fout hebben gemaakt....JULLIE MOGEN ME ALLEMAAL VERBETEREN.

Greetz Edwin

Hee tof, biggrin.gif een forum dat echt werkt! Met duidelijke uitgebreide antwoorden. Reuze bedankt Edwin! tongue.gif

Maar natuurlijk heb ik nog een paar vragen: rolleyes.gif

Ik zoek een wat oudere (lees betaalbaardere) GC. Wel wil ik er eentje die echte terreinprestaties kan leveren maar ook een permanente 4WD mode heeft voor op het nederlandse asfalt.

5> Welke tussenbak moet ik dan hebben? Ik meen dat een SelectTrac hieraan voldoet.

6> Ik heb gekeken naar een oude 1993 Laredo en die heeft nog een CommandTrac als ik de tekentjes naast het 4WD handeltje correct lees. Vanaf welk bouwjaar is de SelectTrac een optie? Of was het sinds 1996 standaard?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC had veel tussenbakken als optie. Volgens mij is de '242' de bak die je moet hebben voor een Select-trac. En dat lijkt me idd wel de bak waar je voor moet gaan. Je kan dan 2WD of 4WD op de verharde weg en daarnaast ook nog kiezen voor de lage gearing. Die Quadra-bak is wel leuk, maar de gein is er dan wel echt vanaf.

Ik zou gaan voor eentje uit 95, dan blijf je af van de 'probleemjaren' 93/94. Verder hebben ze vanaf 95 schijfremmen-rondom standaard. In 96 was er een 'restyling' van het interieur, dus zijn die van 95 vaak iets voordeliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op dit Forum,

First of all, iedere Jeep levert echte terreinprestaties tongue.gif anders is het geen Jeep.

Grand Cherokees zijn te verdelen in ZJ's van 1993 t/m/ 1995, ZJ's van 1996 t/m 1998 en WJ's vanaf 1999 tot heden. De ZJ's van de tweede generatie ('96 -'98) herken je aan o.a. de grille, deze is groter heeft 7 sleuven (voor '96 acht sleuven) en deze grille loopt door in de bumper, de bumper is dus een stukje "ingedeukt" t.h.v. de grille. Ook is het interieur van deze duidelijk zichtbaar anders.

ZG's worden niet alleen vanaf 1995 gemaakt, alle export (alles behalve Noord-Amerika) modellen worden ZG's genoemd (en deze worden in Graz Oostenrijk geassembleerd), in de volksmond is een europese ZG trouwens nog steeds een ZJ wink.gif .

Als je er echt het terrein in wilt met een vroege ZJ, kijkt dan niet naar een Limited. Deze zijn uitgevoerd met een open differentieel en een visco in de tussenbak (vanaf 1996 zijn deze tussenbakken wel "gelocked").

De optie die jij aangeeft,de SelectTrac (NV/P242), is voor veel terreinrijden inderdaad de beste keuze. Deze bak kan je in zowel HI als LO "locken".

Voor wat betreft de LSD's, ik geloof dat alleen Limited's standaard met een LSD achteras werden geleverd. Maar voor het zware terreinwerk kan je beter in de voor- en achteras echte diff-locks zetten (is wel kostbaar hoor laugh.gif ).

Verdere zwakke punten van de Grand zijn:

-rijgeluid bij van voor en/of achteras (mijn Grand heeft al drie rumorige voorassen gehad) sad.gif

-autom.vers.bakken zijn niet Chryslers sterkste kant. sad.gif

-Airco. Condensor en verdamper staan bekend als lekkage gevoelig. sad.gif

-Europese ZJ's (ZG's) schijnen kwalitatief beter in elkaar te zitten en hebben zoiezo wat stuggere vering en een wat strakker stuurgedrag.

-Voor de rest hebben ze net als andere Jeeps af en toe een "ochtendhumeur" of een "bad hairday" wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZJFred> ...Welkom...

Als jullie mij welkom heten is het ook de hoogste tijd om mij voor te stellen. smile.gif

Hallo allemaal, ik ben Vulture. Ik had tot voor kort een Chrevrolet C2500HD 6.5TD. Een grote pick-up met een boomontwortelende V8 turbo diesel. Die had echter een paar minpuntjes zoals enkele cabine en 2WD waardoor ik al dat koppel nooit op het asfalt kon krijgen. Door recente gezinsuitbreiding past het ook allemaal niet meer op die driezitsbank. Moraal van het verhaal: ik heb hem verkocht sad.gif en ben gaan kijken naar een 4WD met dubbele cabine, om met het hele gezin toch een leuke weekendje uit te kunnen. Daarom keek ik ook eens naar wat er zoal op 4WD georganiseerd wordt en wat echt goede terreinbeulen zijn. Enigzins betaalbaar ik ook wel leuk dus kwam ik al snel bij Jeep.

En hier ben ik dan, smile.gif bezig met uit te zoeken wat ik precies voor een Jeep wou hebben.

Omdat ik de meeste km maak op asfalt wil ik een permanente 4WD auto. Handig voor als het glad is, modderig en bij hevige regenval. Verder moet mijn hele gezin er in kunnen en zijn wij niet vies van een beetje veiligheid zoals Airbags. Zeker nu met de koters is dat voor mij een belangrijk item geworden.

O ja, ik heb ook nog een pracht van een HD Electra staan van 1979. Voor als ik mijn lieve vrouw en de koters effe zat ben. cool.gif Dus engels gereedschap in overvloed! wink.gif

Om alle informatie effe te ordenen (mijn enorme dank hiervoor) probeer ik het effe samen tevatten:

1. 1993 en 1994 zijn 'minder goede' jaren en dus moet ik 1995 of later zoeken. Die hebben als voordeel dat ze ook schijfremmen rondom hebben.

2. Als ik een 1995 neem moet ik geen Limited nemen wat die heeft een Viscose center differentieel en dus geen echt 'lockend' centerdifferentieel. Limited's vanaf MJ 1996 hebben dat wel.

3. Geen enkele GC heeft standaard 'locking' asdifferentielen, dit is wel in te bouwen. Wel zitten overal LSDs in dus kom je toch voorruit als slechts één wiel grip heeft (en je hebt een lockende tussenbak).

Tot zover correct?

Dus zoek ik een 1995 GC (niet Limited) of 1996 GC en later met SelectTrac. Ik heb eens effe gekeken en de prijzen op Autotrader vallen in mijn budget. So far so good. cool.gif

Weer een paar vraagjes:

1> Sinds wanneer zijn er GC gemaakt met een SelectTrac?

2> In Kerkdriel (bij mij in de buurt) zit een Jeep specialist. Ziet er netjes uit daar. Iemand hier goede of slechte ervaringen mee?

Tot nu toe ieder reuze bedankt,

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag 1 zoeken we op....komen we dus op terug. wink.gif

Vraag 2: Bedoel je E&G Cars???? zo ja dan is het inderdaad een bedrijf waar je rustig een ZG kunt kopen deze jongens laten bijna alles, buiten het normale onderhoud uitvoeren bij B&S te Tiel dus wat het onderhoud enzo zit het wel goed. Verder zijn het ook een stel Jeep Fanaten en weten ze dat het wereldje klein is dus zullen ze niet zo snel genegen zijn om rotzooi te verkopen.

Dus succes met je zoektocht..........

Wel eens aan de duitse markt gedacht?????

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Vulture, ik ben ook van een pick-up overgestapt naar mijn ZJ. Ik heb een Dodge ram 5.9 4x4 gehad, (single cab,longbed) smile.gif . Ik moet zeggen dit wat ik nu heb bevalt me prima, veel praktischer (met name parkeren in de grote stad).

Maaruh, waarom geen ZJ LIMITED vanaf 1996, deze heeft een tussenbak MET lock plus alle denkbare luxe die je waarschijnlijk in je pick-up ook had. Lijkt mij de beste keuze als je de meeste kilometers (comfortabel) op het asfalt gaat maken met af en toe een uitstapje wink.gif

Select-Trac is bij mijn weten vanaf de eerste ZJ leverbaar geweest.

Let asjeblieft op wat je koopt bij een "gewone" autohandelaar/dealer. ZJ's kunnen nogal wat gebreken hebben, dus zorg voor een hele goede garantie. Mijn dealer heeft voor bijna 17.000 gulden!!!! ohmy.gif aan mijn auto gerepareerd in de garantie periode, na mijn aanschaf (auto was toen net 4 jaar oud) dry.gif

Veel succes met het zoeken smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je voor terrein prstaties gaat : een xj (oud model cheroke).als je een goed weg/terein kompromies zoekt: een wj 4.0 HO (maakt niet echt uit welke tussenbak) en wissel het limited slip door een inschakelbare locker ( ARB/detroit/OX... is wel redelijk prijzig) de limited slip is prima vooraan, maar achteraan is het niet echt dat. het is beter dan niets, maar als een wiel van de grond komt heb je evengoed gedaan.) als je heel weinig van de weg gaat, en meer naar bling (sorry voor degene wel rijden....)neem dan een WJ: prachtig op de weg, maar vrij kwetsbaar (onderkant, maar dat hebben alle cherokees in mindere mate...) en nog vrij duur om terein te rijden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

De responds blijft mij verbazen. Het Jeep gevoel begint mij te bekruipen. tongue.gif Bedankt!

Ik ben vanmiddag bij E&G Cars in Kerkdriel geweest. Daar hadden ze twee Jeeps, maar zes cylinders. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij. Er stond een 4.0 1992 Cherokee met een soort Selec-Trac (is iets anders bij een Chrerokee, maar heeft dezelfde standen als de Selec-Trac, dus part-time en full time 4WD). Wel erg mooi. Ook hadden ze een GC staan uit 1994 maar daar was van alles aan kapot. Ik mocht hem wel zo meenemen, maar ze wouden hem liever eerst repareren en dan pas verkopen. Dat was ook een 4.0. Ik heb mijn vrouw nu duidelijk kunnen maken wat ik wou, en zij vond dat we voor de (iets) ruimere GC moeten gaan. Ook wil ze airbags en zo, veiligheid voor de family voorop!.

Dat noodzaakt mij om een 1996 (ivm airbags) GC te gaan. Een Laredo vind ik niet mooi met al dat plastic aan de buitenkant (wel praktisch denk ik). Dus een Limited, en dat betekent een Quadra-Trac.

Is een Quadra-Trac nou net zo goed in het terrein als een Select-Trac of Command-Trac? Hij lijkt mij dat de lage gearing geen verschil maakt, maar in de full 4WD zal er toch sneller slip optreden? Ik vermoed dat die slip nodig is om de 'computer' wakker te maken en dat die de lock er in moet gooien. Maar dan heeft 'ie toch al effe geslipt. Of denk ik nou verkeerd? Ik zou het op prijs stellen als mensen hun ervaringen met een Quadra-Trac in het terrein zouden willen posten hier.

Ik heb de volgende link gevonden, erg informatief:

http://www.edmunds.com/reviews/generations...08/article.html

Nogmaals mijn dank voor alle info. Ik blijf hier regelmatig posten omdat ik van plan ben komende weken nog een paar locaties te bezoeken.

O ja, nog bijzonderheden aan GC uit 1996 of 1997 waar ik op moet letten?

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ZJFred@Dec 20 2003, 08:01

...

Maaruh, waarom geen ZJ LIMITED vanaf 1996, deze heeft een tussenbak MET lock plus alle denkbare luxe die je waarschijnlijk in je pick-up ook had. Lijkt mij de beste keuze als je de meeste kilometers (comfortabel) op het asfalt gaat maken met af en toe een uitstapje wink.gif ...

Select-Trac is bij mijn weten vanaf de eerste ZJ leverbaar geweest.

...

Bedankt ZJFred. Dat ga ik ook doen, zie vorige posting. Wat ik daar bij vergat te vertellen is dat ik het wel bij een V8 wil houden. Aan jouw 'handtekening' te zien heb jij er zoéén, maar dan al ietsje verbouwd. Hoe bevalt 'ie in het terrein?

Ik wil gaan meedoen met die Jamboree's, alleen die waterbakken lijkt mij zonde voor het leer. Maar dat zandrijden en zo moet kunnen. Klopt dat?

Zie: http://www.edmunds.com/reviews/generations...08/article.html

Daar staat dat de Selec-Trac inderdaad vanaf 1993 leverbaar was.

Vulture.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vulture, het grootste voordeel van de Jeep 4x4 techniek is dat het ouderwets degelijk is, dus GEEN electronische dingetjes en trucjes om 4 wielaandrijving te laten werken. Dit soort dingen werken alleen maar tegen,als het echt moeilijk wordt. De tussenbak (quadraTrac) heeft gewoon een doodordinaire viscokoppeling in High en is altijd gelockt in Low gewoon dmv ouderwetse tandwielen enz. Zodra er bij een viscokoppeling snelheidsverschil tussen de twee assen optreed, zal een speciale vloeistof tussen een platenkoppeling "vast" slaan en een bijna vaste verbinding vormen tussen de voor en achteras. Dit is heel beknopt de werking van de QuadraTrac. Dus zodra je in het terrein Low inschakelt, heb je echt een 100% gesperde tussenbak. Het grote verschil wat dan nog overblijft met de "hardcore" offroaders zijn de voor en achterdiff. zoals MugZy ook al aanhaaldt.

Kijk voor de gein eens op www.nagca.com om te zien wat ze aan de overkant met de Grands uithalen, vele hiervan zijn gewoon uitgerust met de originele QuadraTrac. Ik zelf kan er heel goed mee uit de voeten, ik rij voornamelijk op de Maasvlakte.

En mocht je vast komen te zitten, dan zijn er altijd andere die je er graag uithalen. tongue.gif

Enne als je de binnenkant een beetje netjes wilt houden, kan je de grote waterbakken beter overslaan (water hoeft voor mij ook niet zo, het tenslotte mijn dagelijkse auto), maar zo'n 50 tot 60 cm water wordtie van binnen niet nat van.

Ik denk dat ik mijn grand voor dezelfde redenen gekocht heb als jij, praktisch, compact, sterke motor, geweldig geluid, veilig, ruimte voor de kids en It's a Jeep, there's only one!! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, bedankt voor de uitleg. Dus zodra wielslip optreed wordt de centerdifferentieel gelocked. En dat zonder computers. Prima dus.

Als ik nou die voor en achterassen ook wil kunnen laten locken, hoe is de bediening daar dan van? Komt er een knop bij op het dashboard, of moet er een andere 4WD keuze handle in?

ZJFred en anderen, hoe ervaren jullie het het Quadra-Trac systeem op sneeuw en bij hevige regenval (aquaplaining). Heeft 4WD daar een toegevoegde waarde met betrekking tot veiligheid en stabiliteit van de auto? Dat is namelijk mijn voornaamste reden om persé een full time 4WD mogelijkheid te willen hebben.

Bedankt voor de responds,

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Vulture,

Er zijn twee soorten van lockers Manuele en Automatische, bekende merken van automatische zijn Detroit en Tracright, deze locken zo gauw ze verschil merken in omwentelingen van de wielen, het "gevaar" hier van is dat ze ook kunnen locken op nat wegdek als je een bocht door gaat en wanneer dat dus eigenlijk helemaal niet nodig is. Bij een manuele locker, de bekendste is ARB Airlocker krijg je een compressor inde auto en een schakelaar op het dashbord en dan bepaal jezelf door een druk op de knop wanneer hij moet locken, het voordeel hiervan is dat je het altijd zelf in de hand hebt, als je dan nagaat dat de grand ook gedeeltelijk zelf lockt krijg je dus zogenaamd 100% sper op je jeep.

Ik zou zelf, ondanks dat het een duurder systeem is, wel voor de ARB kiezen dit omdat je dan voor een groot gedeelte (even de automatische lock van de Grand buiten beschouwing gelaten) de boel zelf in de hand hebt.

Greetsz Edwin

Op de Technische middag bij B&S wordt hier ook uitleg overgegeven. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee hoe het Quadra-Trac systeem reageerd, ik heb er nog nooit mee mogen 'spelen'. sad.gif

Maar een 4WD in slecht weer, altijd plezier. Zeker in de sneeuw vermaak ik me prima. wink.gif

(nu nog sneeuw)

Je mag niet vergeten dat wat betreft aquaplaning en in de sneeuw rijden de combinatie met de banden en schokbrekers erg belangrijk is. Goeie banden zijn dan eigenlijk nog belangrijker dan 4WD.

Ik bedoel, met banden die op hun 'einde' lopen kun je op glad wegdek net zoveel als een Astra.

Toegevoegde waarde heeft het zeker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho ho Kameel,

pas op met die opmerking over de banden, weleens met M/T banden onder je wrangler met een goeie 70 a 80 kilometer per uur door een diepe plas water gereden op de weg????? Ondanks je prfiel, je gweicht en dergelijke heb je dan toch een aardige (kans op) Aquaplanning, helaas weet ik dat uit eigen ervaring en die boom ging weer niet aan de kant wink.gif

Greetz Edwin,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 22 2003, 09:45

Ho ho Kameel,

pas op met die opmerking over de banden, weleens met M/T banden onder je wrangler met een goeie 70 a 80 kilometer per uur door een diepe plas water gereden op de weg?????  Ondanks je prfiel, je gweicht en dergelijke heb je dan toch een aardige (kans op) Aquaplanning, helaas weet ik dat uit eigen ervaring en die boom ging weer niet aan de kant wink.gif

Greetz Edwin,

Ow, da's lekker ja. Maar je bent nog heel.

ik heb het al eens meegemaakt, dan niet met M/T's maar gewone A/T's. En het leuke was dat dankzij de smallere banden ik gewoon blijf rijden alleen ineens was vergeten waar de ruitenwisser-handel zat.

wacko.gifblink.gifbiggrin.gif

ik had idd geluk, maar wie gaat er ook met 80 per uur door een grote plas met water??? cool.gif

Misschien kun je beter een ouwe rode starlet met redelijk versleten banden kopen, dan kijk je wel uit. Ik weet er nog wel een te staan. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het was zo'n weg met van die te grote heuvels en te diepe kuilen waar ik even mijn nieuwe vering uit moest proberen, die zou ook moeten werken met hoge snelheden, je dat deed hij, alleen die plas he......

Maar we dwalen hier nu wel ver van het oorspronkelijke onderwerp af.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 22 2003, 10:38

Op de Technische middag bij B&S wordt hier ook uitleg overgegeven. wink.gif

Bedankt Ed4wd01 en Kameel!

Ehhh, die technische middag, is dat die van 10 januari. Is dat ook voor 'wannabies' huh.gif zoals ik. Ik heb nog geen Jeep en kan dus nog geen lid worden van Jeepclub NL.

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha die vulture,

tuurlijk kun je ook langs komen die middag, en ook als je geen jeep hebt kun je lid worden van jeepclub nederland, ik begrijp tenslotte uit al je posts dat je er toch een wilt kopen dus waarom zou je het niet eens omdraaien eerst lid van de club en dan de auto wink.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Vulture,

sorry dat ik zo laat reageer, ik ben niet zo vaak online. Het begin trouwens een behoorlijk lange topic te worden biggrin.gif .

Maarruh, nog even over jouw vraag over hoe quadratrac in regen of sneeuw werkt:

Prima, quadratrac is tenslotte ten alle tijde 4 wheeldrive. Dus zowel voor als achterwielen worden altijd aangedreven, Alleen is de verdeling onder normale rijomstandigheden zo dat de achterwielen het meeste vermogen krijgen te verwerken t.o.v. de voorwielen. Bij slip veranderd dit. wink.gif

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik in de regen niet graag de grenzen op zoek met een Jeep (of ander soortgelijk voertuig, ik wil het ook niet proberen), maar in de sneeuw laat je heel veel mensen achter je, vooral met veel bochten! Das pas echte sneeuwpret laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Dec 22 2003, 11:14

Misschien kun je beter een ouwe rode starlet met redelijk versleten banden kopen, dan kijk je wel uit. Ik weet er nog wel een te staan.  wink.gif

Ik hou wijselijk m'n mond.........

(maar hij heeft wel gloedjenieuwe Michelin Energy's eronder tongue.gifwacko.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 22 2003, 15:18

ha die vulture,

tuurlijk kun je ook langs komen die middag, en ook als je geen jeep hebt kun je lid worden van jeepclub nederland, ik begrijp tenslotte uit al je posts dat je er toch een wilt kopen dus waarom zou je het niet eens omdraaien eerst lid van de club en dan de auto wink.gif

Greetz Edwin

Hoi Edwin:

Bedankt voor de uitnodiging. Ik zal er zijn.

Allen:

Bedankt voor jullie antwoorden. Zoals ik al eerder aangaf ben ik nou zoekende naar een 5.2 1996 GC Limited. Mijn vrouw wil een zwarte. Nu zie ik op internet vele met donkergrijs leer interieur. Mij mooi zat, maar ik vroeg mij af of...

1. er nog andere interieur kleuren zijn voor een zwarte GC?

Verder zie ik nogal wat jeeps van 1996 bij Yven Poortinga staan.

2. Is dat een bekende van jullie? Betrouwbaar?

Inmiddels ook aan E&G cars (Kerkdriel) gevraagd wat het moet kosten als zij voor mij de Jeep zoeken en met garantie uitleveren. Nog geen antwoord.

Ik hou jullie verder op de hoogte van mijn avontuurlijke zoektocht.

Groeten,

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...